همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

پیام گیر صوتی

به جای استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده که لیستی از شماره های تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید با فعال نمودن سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستید، پیام های صوتی تماس گیرندگان را دریافت کنید.

مدت باقی مانده پیام ها در پیام گیر صوتی به شکل زیر است :

پیام هایی که شنیده نشده باشند تا 2 روز؛
پیام هایی که شنیده شده و ذخیره نشده باشند تا 7 روز؛
پیام هایی که شنیده شده و ذخیره شده باشند تا 7 روز در پیام گیر باقی می ماند.

چگونه سرویس پیام گیر خود را فعال کنید؟

شما می توانید در هر زمان با شماره گیری کدهای دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را فعال کنید :

                                    سیم کارت اعتباری                                          #1*1*3*140*
سیم کارت دایمی                                           #1*1*3*130*       

از آن به بعد هر زمان که خارج از محدوده پوشش شبکه ام تی ان ایرانسل بوده و یا تلفن همراهتان را خاموش کرده باشید، سیستم پیام های گفتاری تماس گیرندگان را ضبظ خواهد کرد.

چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود را غیر فعال کنید؟   
شما می توانید در هر زمان با شماره گیری کدهای دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را غیر فعال کنید :

سیم کارت اعتباری
*140*3*1*4#
سیم کارت دائمی
*130*3*1*4#
       
چگونه به پیام های خود گوش دهید؟

شما می توانید با شماره 710 تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراهتان به پیام های گفتاری ضبط شده گوش دهید.

نکته : در صورت انتقال تماس هایتان به پیام گیر صوتی و یا سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده، دیگر نمی توانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل نمایید.

هزینه تماس ها :

تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیام های صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.

برای انتقال تماس تنها می توان یک شماره گیر و یا سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده" را انتخاب نمود. به عبارت دیگر انتقال به هر دو گزینه به صورت همزمان امکان پذیر نمی باشد.

توجه :

قطع به تقاضای مشترک

مشترکین تلفن همراه می توانند در صورت نیاز به قطع ارتباط تلفن همراه برای مدت معین (حداکثر 3 ماه) به یکی از 2 روش زیر درخواست قطع تلفن همراه نمایند.

1. حضوری : مشترکین تلفن همراه می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با رائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

2. غیر حضوری : مشترکین در صورتی که خدمات غیر حضوری را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند.

مدارک و شرایط مورد نیاز :

- حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی ایشان
- تکمیل و امضای فرم درخواست
- ارائه اصل و تصویر کارت ملی
- ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی
- ارائه قبض پرداختی دوره آخر (تایید وصولی مبلغ صورتحساب توسط دفاتر خدمات ارتباطی الزامی است)


یادآوری :

1. مدت قطع تلفن همراه تا حداکثر 3 ماه می باشد.
2. وصل تلفن مشترکینی که قبلا در یکی از دفاتر خدمات ارتباطی درخواست قطع نموده اند، صرفا از طریق همان دفتر صورت می پذیرد.
3. مشترکین تلفن همراه که خدمات غیر حضوری تلفن همراه خود را فعال نموده اند می توانند با مراجعه به سایت همراه اول در خصوص قطع و وصل به تقاضای مشترک اقدام نمایند.
4. مشترکینی که تلفن همراه خود را به صورت وکالتی واگذار نموده اند، در صورتی که پس از گذشت چند دوره، کماکان صورتحساب به نام ایشان صادر می گردد، می توانید با رائه مدارک مرد نیاز (اصل و تصویر کارت ملی) نسبت به تقاضای مشترک اقدام نمایند.

پیامک صوتی ایرانسل




برای اولین بار در ایران با سرویس پیامک صوتی ایرانسل، شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719 برای سایر مشترکین ایرانسلی و غیر ایرانسلی تا 60 ثانیه پیامک صوتی ارسال نمایید. پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش های زیر ارسال کنید :

تماس خودکار : سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را پخش می کند.

پیامک : مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته اید مطلع شده و می تواند با تماس با سیستم پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسلی می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان 719 و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره 720 (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نمایند. مشترکین غیر ایرانسلی نیز می توانند با تماس با شماره 09377200000 پیام خود را بشنوند.

پیام چند رسانه ای (MMS)(مختص مشترکین ایرانسل) : پیام ضبط شده به صورت یک پیام صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.


قابلیت های دیگر سرویس :

از جمله قابلیت های این سرویس، امکان زمان بندی ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص می باشد.

از دیگر ویژگی های این سرویس جدید، ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روش هاس مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای است.


هزینه هر پیامک صوتی برای ارسال به مشترکین ایرانسلی 620 ریال و برای ارسال به مشترکین غیر ایرانسلی 852 ریال می باشد.


همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دایمی و مشترکین اپراتورهای دیگر پیام بفرستند. همچنین مشترکین از طریق خطوط سایر اپراتورها و حتی خط تلفن ثابت می توانند با تماس با شماره 09377190000 از طریق خط ایرانسل خود پیام ارسال نموده و یا پیام های خط ایرانسلی خود را بازیابی نمایند.


در روش تماس خودکار، سیستم برای ارسال پیام تا 4 مرتبه با شمترک موردنظر تماس می گیرد و چنانچه مشترک پاسخگو نباشد با ارسال یک پیامک او را مطلع ساخته تا با تماس با سیستم پیام خود را بشنود .


پس از آنکه گیرنده پیامک صوتی خود را بشنود پیامکی حاوی شنیده شدن پیام برای فرستنده ارسال خواهد شد.


در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چند رسانه ای خواهید بود که پیشتر تنظیمات پیام چندرسانه ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده اید، کد #5*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید.)


مفقودی سیم کارت همراه اول

مشترکین تلفن همراه در صورت مفقود شده سیم کارت ، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای قطع و دریافت سیم کارت جدید نمایند.

شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز :

- حضور مالک یا وکیل قانونی وی
- تکمیل و امضای فرم درخواست
- ارائه اصل و تصویر کارت ملی
- ارائه اصل وکالتنامه و تصویر ان در صورت مراجعه وکیل
- ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

یادآوری :

1. در سیم کارت های دایمی در صورت درخواست مشترک، صرفا نسبت به اعمال قطع مفقودی اقدام گردیده و پس از آن در صورتی که مشترک (یا وکیل قانونی وی) ظرف مدت 20 روز برای برای دریافت سیم کارت مراجعه ننمایند، تلفن همراه مربوطه مجددا وصل می گردد.

2. در صورت عدم حضور مشترک، بستگان درجه اول (پدر، مادر، خواهر ،برادر، همسر) ایشان می توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز تلفن ثابت (تهران) و ادارات مشترکین (سایر استانها) مراجعه و صرفا "نسبت به قطع مفقودی و تکمیل فرم مربوطه با رائه مدارک لازم (اصل و تصویر شناسنامه) اقدام نمایند.

3. تعویض سیم کارت مشترکینی که قبلا در یکی از دفاتر خدامات ارتباطی درخواست قطع مفقودی نموده اند ، فقط از طریق همان دفتر صورت می پذیرد.

4. صدور سیم کارت مشترکین که در یکی از شهرها اقدام به قطع مفقودی نموده اند در ادارات مشترکین مراکز استان های امکان پذیر می باشد.

5. اعلام مفقودی و دریافت سیم کارت جدید در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل در استان ها از طریق ادارات مشترکین رسالت و شهید یگانه (تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان ها) قابل انجام می باشد.

6. مشترکین در صورت مسافرت به سایر شهرهای کشور در صورت نیاز به اعلام مفقودی سیم کارت می توانند به ادارات مشترکین استان ها مراجعه نمایند.

7. مشترکین تلفن همراه در صورت اعلام مفقودی از طریق سایت همراه اول (خدمات غیر حضوری) می توانند جهت دریافت سیم کارت با ارائه مدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداخت شده) به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی) مراجعه نمایند.

پرداخت اینترنتی صورتحساب ایرانسل



پرداخت صورتحساب از طریق اینترنت به همراه 2% اعتبار رایگان برای صورتحساب دوره بعد! (ویژه مشترکین سیم کارت های دایمی)



ایرانسل، یک فرصت جالب توجه دیگر در اختیار مشترکین سیم کارت دایمی قرار داده است تا مبلغ صورتحساب خود را از طریق اینترنت و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. با استفاده از این روش، 2% از مبلغ پرداختی به عنوان هدیه به حساب مشترک بازگردانده شده و از مبلغ صورتحساب دوره بعد وی کسر می گردد. به عنوان مثال اگر مشترکی برای پرداخت صورتحساب خود به مبلغ 200 هزار ریال از طریق اینترنت اقدام نماید، در هنگام پرداخت صورتحساب، مبلغ 4000 ریال به حساب او منظور شده  و این رقم از صورتحساب دوره بعد وی کسر خواهد شد.

در صورت نیاز می توانید مبلغی غیر از مبلغ صورتحساب خود را نیز از طریق پرداخت اینترنتی به حساب خود واریز نمایید. (به عنوان مثال برای فعال سازی سرویس رومینگ سیم کارت دایمی) در این صورت باز هم 2% از آن به عنوان اعتبار رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.

برای پرداخت صورتحساب سیم کارت دایمی خود از طریق اینترنت ، اینجا را کلیک کنید.