همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آلبوم جدید گرشا رضایی به نام آبی

دانلود آلبوم جدید گرشا رضایی آبی با لینک مستقیم البوم

تیزر با سه کیفیت تصویری و دو کیفیت صوتی اضافه شد.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

گرشا رضایی

دانلود آلبوم آبی گرشا رضایی

این آلبوم شامل ۱۲قطعه است که عوامل تولید این آلبوم باید از بین ۱۷ آهنگ مجوز گرفته ۱۲ آهنگ را انتخاب کنند در این آلبوم امیر توسلی که اهنگساز دلم گرفته ای رفیق بوده ، آهنگسازی برخی از قطعات را انجام داده است.

Garsha Rezaei – Abi

این آلبوم در اواخر پاییز منتشر خواهد شد.

دانلود آلبوم جدید گرشا رضایی آبی

دانلود آهنگ جدید شاهین دلیوند به نام بیزارم از پاییز

دانلود آهنگ جدید شاهین دلیوند بیزارم از پاییز با لینک مستقیم اهنگ

ترانه : الهام احصادی – آهنگ و تنظیم : رامین بی باک

سبک آهنگ : پاپ احساسی

بیزارم از پاییز شاهین دلیوند

دانلود آهنگ بیزارم از پاییز شاهین دلیوند

Shahin Delivand Bizaram Az Paeiz

دانلود آهنگ جدید شاهین دلیوند بیزارم از پاییز

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام این دختره

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام این دختره

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام این دختره با بالاترین کیفیت
ترانه، آهنگ: حامد پهلان , تنظیم: رضا جمال , میکس و مستر: محمد کلهر


متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام این دختره :

این دختره این دلبره , این دختره این دلبره

این دختره این دلبره جونه منه عشق منه

اینور میرم اونور میرم همش جلو چشم منه

این دختره از همه سره

این دختره این دلبره

من از نگاه اون همیشه جون میگیرم

اون میدونه دیوونه شم

این دختره این دلبره

آره من از نگاه اون همیشه جون میگیرم

اون میدونه دیوونه شم , این دختره این دلبره

این دختره این دلبره جونه منه عشق منه

اینور میرم اونور میرم همش جلو چشم منه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد پهلان بنام این دختره

♫♫♫♫♫♫

این دختره این دلبره جونه منه عشق منه

اینور میرم اونور میرم همش جلو چشم منه

این دختره این دلبره , این دختره این دلبره

این دختره این دلبره , این دختره این دلبره

این دختره این دلبره جونه منه عشق منه

اینور میرم اونور میرم همش جلو چشم منه

دانلود با کیفیت 320 - 6.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام این دختره

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام این دختره

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام خوابم نمیبره

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام خوابم نمی بره با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره :

خوابم نمیبره بد جوری نبودنت حس میشه
زندگیم با بودنت تکمیله
نیستی دنیام بی تو ناقص میشه
من دارم تویه خودم گم میشم
تو قدم میزنی تو خاطره هام
اینقده بزرگی تویه ذهنه من
روم نمیشه تو رو از خدا بخوام

برگرد که چشام خیره به دره
بی من چجوری خوابت میبره
دنیام ماله تو رویات ماله من
برگردو به من حرفاتو بزن

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره

♫♫♫♫♫♫
وقتی نیستی شبو روز تکراره
این روزا همدمه من سیگاره
شده پایه ثابته دردو دلم
همون عکسی که رویه دیواره
هنوزم سراغتو میگیرم
نمیفهمم تو رو از دست دادم
شاهدم این پنجره های خونه
من چقد منتظرت وایسادم

برگرد که چشام خیره به دره
بی من چجوری خوابت میبره
دنیام ماله تو رویات ماله من
برگردو به من حرفاتو بزن

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی نام خوابم نمی بره

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی به نام پس چی

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ: آرش ای پی , تنظیم: سعید انصار


متن آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی :

هی میشی دور از من

خودت ببین چجوری عشقت گولم زد

میگن میخوای بری

بری میگیری زندگیمو تو از من

بری این دلمو تو بگو پس بگیرم از کی

اون همه خاطره اون همه حسی که بینمونه پس چی

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

کنارت دارم زندگیمو میسازم

بری همه ازم میپرسن کی جا زد , کی جا زد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

♫♫♫♫♫♫

بذار بدونن همه دیوونگی هایه تو یکی

واسه ی من یه عالمه دیگست

بخوای بری اینهمه , اینهمه خاطره

که بینه ما بوده یه عالمه چی پس

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

کنارت دارم زندگیمو میسازم

بری همه ازم میپرسن کی جا زد

کی جا زد

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید کوروش مقیمی بنام پس چی

دانلود آهنگ جدید فرهاد ناصری به نام عطر موهات

دانلود آهنگ جدید فرهاد ناصری عطر موهات با لینک مستقیم اهنگ

Farhad Naseri Atre Mohat

سبک آهنگ : پاپ انرژیک

فرهاد ناصری

دانلود آهنگ عطر موهات فرهاد ناصری

دانلود آهنگ جدید فرهاد ناصری عطر موهات


متن آهنگ
زیر بارون عطر موهات میدرخشید ماه چشمات
وقتی قلبم با یه لبخندت میشه تا همیشه پابندت
یادت گفتی توی چشمام هیچکس رو جز تو نمیخوام
بهم فرصت بده بازم تو بمون آسمون پروازم
♫♫♫♫
از اسم تو پر شده دنیام وقتی تو نیستی واقعا تنهام
منو تنها نمیزاری چون این حس رو تو هم داری
از اسم تو پر شده دنیام وقتی تو نیستی واقعا تنهام
منو تنها نمیزاری چون این حس رو تو هم داری
♫♫♫♫
حق نداری که بگذری از من گریه کن خوبه بغضت رو بشکن
بگو بازم دوستم داری چون بهم این رو تو بدهکاری
عاشق من باش حسم رو بشناس چشم امیدم با تو به فرداست
دوست دارم با تو عشق رو بشناسم شک نکن هرگز پس به احساسم
♫♫♫♫
از اسم تو پر شده دنیام وقتی تو نیستی واقعا تنهام
منو تنها نمیزاری چون این حس رو تو هم داری
از اسم تو پر شده دنیام وقتی تو نیستی واقعا تنهام
منو تنها نمیزاری چون این حس رو تو هم داری