همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود موزیک ویدئو سامی یوسف و بابک رادمنش به نام زمین خشکتر

دانلود موزیک ویدیو جدید سامی یوسف و بابک رادمنش بنام زمین خشک تر

دانلود موزیک ویدیو جدید سامی یوسف و بابک رادمنش بنام زمین خشک تر با بالاترین کیفیت


موزیک ویدیو جدید سامی یوسف و بابک رادمنش بنام زمین خشک تر

متن و ترجمه آهنگ سامی یوسف و بابک رادمنش بنام زمین خشک تر:

Just a little time
…فقط مدت کمی مانده
Till I come to shore
تا به ساحل برسم
Somewhere that I’ve seen
!جایی که دیده ام
But never been before
اما پیش از این هرگز آنجا نبوده ام
I am driftwood now
اکنون من تخته پاره ای بر روی آب هستم
I am homeward bound
…و متمایل به سوی خانه ام
Pull me from the sea
مرا از دریا بیرون بکش
Save what’s left of me
آنچه از من باقی مانده است را نجات بده
‘Cause I’m tired and worn
…چون من خسته و فرسوده ام
From the tides and storms
از امواج و طوفان ها
So forgive my wrongs
پس اشتباهات مرا ببخش
I am driftwood now
اکنون من تخته پاره ای بر روی آب هستم
I am homeward bound
…و متمایل به سوی خانه ام
Pull me from the sea
مرا از دریا بیرون بکش
Save what’s left of me
آنچه از من باقی مانده است نجات بده
‘Cause I’m tired and worn
…چون من خسته و فرسوده ام
From the tides and storms
از امواج و طوفان ها
And I’ve made my plans
…و من تصمیم خود را گرفته ام
Back on dryer land
برای بازگشت به زمین خشک تر
So forgive my wrongs
پس اشتباهات مرا ببخش
♫♫♫♫♫♫

تو ای خدایِ عالم و آدم

نجاتم ده از این همه غم

در کام طوفان ماندم سرگردان

برس بر دادم ای نور ایمان

به تو رو کردم با چشم گریان

من بی تو هیچم ابر بارانم

دور از یارانم

رها کن یا رب از این زندانم

نمانده طاقت

در جسم و جانم ببخش از رحمت

سر و سامانم

من بی تو هیچم

هیچم

♫♫♫♫♫♫
I am driftwood now
اکنون من تخته پاره ای بر روی آب هستم
I am homeward bound
…و متمایل به سوی خانه ام
Pull me from the sea
مرا از دریا بیرون بکش
Save what’s left of me
آنچه از من باقی مانده است را نجات بده
♫♫♫♫♫♫

نمانده طاقت در جسم و جانم

ببخش از رحمت سر و سامانم

من بی تو هیچم

دانلود با کیفیت 480 - 33 مگابایت

دانلود با کیفیت 480 - 33 مگابایت

دانلود موزیک ویدیو جدید سامی یوسف و بابک رادمنش بنام زمین خشک تر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.