همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام اعتماد

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام اعتماد

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام اعتماد با بالاترین کیفیت

ترانه : محمد کاظمی , آهنگ : امیر علی زمانیان , تنظیم : پیام شمس


متن آهنگ جدید احسان حق شناس بنام اعتماد :

خاطراته منو با کی داری آتیش میزنی

نیستی اینجا و تظاهر میکنی ماله منی

از تمامه زندگیه تو خبر دارم من

واسه تو چه نقشه هایی تویه سر دارم من

اعتماد من ازت سلب شده عاشقه تو دیگه بی قلب شده

اعتماد من ازت سلب شده

عاشقه تو دیگه بی قلب شده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس بنام اعتماد

♫♫♫♫♫♫

از خونه بیرون نمیرم منتظر میمونم

تو دوباره بر میگردی من بهت مدیونم

بابت دلی که خون ـه

بابت چشمی که خیسه

بابت دلو سپردن به نگاهی که حریصه

اعتماد من ازت سلب شده عاشقه تو دیگه بی قلب شده

اعتماد من ازت سلب شده

عاشقه تو دیگه بی قلب شده

دانلود با کیفیت 320 - 5.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام اعتماد

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بنام اعتماد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.