همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان به نام اگه جاده ها بگن

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام اگه جاده ها بگن

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام اگه جاده ها بگن با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام اگه جاده ها بگن :

عاشقی کن عشقه من عاشقی کار منه
که یه عمره عکستو رویه دیوار منه
گله من خوش اومدی دله من خونه ی توست
حتی قلبه سنگیه خونه دیوونه ی توست
گله من خوش اومدی قدمت رویه چشم
ناز چشمایه تورو بی بهونه میکشم
اگه جاده ها بگن ما به هم نمیرسیم
پا به پایه من بیا ما به خونه میرسیم

اگه جاده ها بگن ما به هم نمیرسیم
پا به پایه من بیا ما به خونه میرسیم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام اگه جاده ها بگن

♫♫♫♫♫♫

پاشو دلگرمم کن پرم از بودن کن
ماهه من شو خوبه من شبمو روشن کن
زندگی خوبو بده مرد هر خوبو بدیم
بدو خوب قصه ی زندگی رو بلدیم
دست تو دست من بذار کوهو از جا بکنیم
پا به پایه من بیا

به سیمه آخر بزنیم

اگه جاده ها بگن ما به هم نمیرسیم
پا به پایه من بیا ما به خونه میرسیم

اگه جاده ها بگن ما به هم نمیرسیم
پا به پایه من بیا ما به خونه میرسیم

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام اگه جاده ها بگن

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد رشیدیان بنام اگه جاده ها بگن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.