همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق ناب

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام عشق ناب

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام عشق ناب با بالاترین کیفیت

ترانه : روح اله حمتی , آهنگ و تنظیم : مجتبی تقی پور , ویلون : مسعود نوروزی


متن آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام عشق ناب :

دل نمیکنم ازت

عاشقم تا ته خطت
دله تنهایه منو تو نسوزونی فقط
بی تو آشوبه دلم پیشه تو خوبه دلم
واسه عشقه نابه تو

داره میکوبه دلم
برایه من پر از عشقو جنونی
چی میشه تا ابد پیشم بمونی
دلم میخواد همیشه با تو باشم
محاله یک نفس از تو جدا شم
نمیذارم تو رو ازم بگیرن
یا یه روزی جدا شه قلبت از من
خودت میدونی مدیونم به چشمات
نمیره از تو قلبم یاد حرفات

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام عشق ناب

♫♫♫♫♫♫

تویی تو هوایه من

گرمیه صدایه من
یه نشونه یه دلیل واسه خنده های من
دلخوشم کنار تو تویه روزگار تو
هستمو خوبه واسم حتی انتظاره تو

برایه من پر از عشقو جنونی
چی میشه تا ابد پیشم بمونی
دلم میخواد همیشه با تو باشم
محاله یک نفس از تو جدا شم
نمیذارم تو رو ازم بگیرن
یا یه روزی جدا شه قلبت از من
خودت میدونی مدیونم به چشمات
نمیره از تو قلبم یاد حرفات

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام عشق ناب

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام عشق ناب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.