همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام برو پشتتم

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام برو پشتتم

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام برو پشتتم با بالاترین کیفیت

تنظیم : مانی قربانی , آهنگ : ناصر زینعلی , ترانه : علی آریا


متن آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام برو پشتتم :

آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه
نمیدونم چی میشد تو رو نداشتم اگه
نترس مثه کوه پشتتم
اینو بهت قول میدم مثه یه مرد
دیگه وقتشه یکی عشقت بشه
اونکه دنیاشو برات نقاشی کرد
آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه
نمیدونم چی میشد تورو نداشتم اگه
کی مثه من برات همه چیشو میده پات
آخه مثه من تو رو کی واسه خوذت میخواد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام برو پشتتم

♫♫♫♫♫♫

همش یه چیزی بهم میگه
حسامون نزدیکه به هم میاد
تویی باهام همه جا تو رویاهام
لعنتی چرا همش دلم تورو میخواد
آخه مثه من دیگه کی به تو عشقم میگه
نمیدونم چی میشد تورو نداشتم اگه
کی مثه من برات همه چیشو میده پات
آخه مثه من تو رو

کی واسه خودت میخواد

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام برو پشتتم

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام برو پشتتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.