همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام سارا خانوم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : امیر ارشیا


متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم :

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه

اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه

صد تا خاطرخواه داری قد رعنا داری

اشاره کن فدات شم

آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم

♫♫♫♫♫♫

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه

اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه

صد تا خاطرخواه داری قد رعنا داری

اشاره کن فدات شم آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم , فدات شم , فدات شم

سارا خانوم فدات شم فدات شم , فدات شم

دانلود با کیفیت 320 - 5.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.