همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام طپش

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام طپش

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام طپش با بالاترین کیفیت

ترانه سرا: امید علیجانی , آهنگساز و تنظیم کننده: سامان جلیلی
میکس و مسترینگ: حامد برادران , طراحی کاور: جمال دهقان پور


متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام طپش :

قسم آخرت بود اما خوردی

جونمو که میمونی تو به اصرار
گشتیو پیدا نکردی تو دنیا
دیواری کوتاهتر از قلبم انگار , نموندی نموندی
گناهم چیه که تو منو سوزوندی

اینجوری تا پای مردن کشوندی , نموندی نموندی
پای تو زار میزنم تو میگی نههی دارم جون میکنم تو میگی نه
منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه
هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه
دارو ندارمو پای تو دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام طپش

♫♫♫♫♫♫

تنهاشو با اونکه دوسش داری
اونکه میگیره جامو نمیشه دست برداری
طپشه قلبم رویه تکراره چیه تصمیمت آخره کاره

پای تو زار میزنم تو میگی نه

هی دارم جون میکنم تو میگی نه
منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه
هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه
دارو ندارمو پای تو دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام طپش

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام طپش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.