همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام بد به حالم

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم با بالاترین کیفیت
ترانه سرا: الیاس بذله , آهنگساز: بهداد زهرانی , تنظیم، میکس و مستر: رسول حسینی


متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم :

زندگی بی تو یه مرگه

حرفه تنهایی فقط نیست

تویه روزایه نبودت پای خوشبختی وسط نیست

خوش به حاله اونکه امروز با تو همدسته تو جاده

بد به حاله من که قلبم دل به رویای تو داده

بد به حاله من که دارم بی تو میمیرم از این درد

خوش به حاله اونکه لرزید تو سرما بغلت کرد

اونکه اسمه تو میفته تویه فالش خوش به حالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم , بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوش به حالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

بد به حالم , بد به حالم , بد به حالم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم

♫♫♫♫♫♫

بد به حاله من که خیسم

وقتی که بارون میگیره

خوش به حاله اونکه زیر چتر آغوشه تو میره

چرا عاشقه تو موندم این برام مثله یه درده

بد به حاله من که حسم به تو تغییری نکرده

به تو تغییری نکرده

حتی یک ذره از عشقم تو دیگه بر نمیگردی

بذار پیرم کنه این غم

اونکه اسمه تو میفته تویه فالش خوش به حالش

من که تنها تو رو دارم تو خیالم بد به حالم , بد به حالم

اونکه با تو میرسه به ایده آلش خوش به حالش

من که دور از تو گذشته کل سالم بد به حالم

بد به حالم , بد به حالم , بد به حالم

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام بد به حالم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.