همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

سیم کارت دائمی

اکنون صحبت کنید، بعداً بپردازید!

با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، می توانید از تمام مزایای استفاده از تلفن همراه بهره‌مند شده و مخارج مکالمات خود را در پایان ماه بپردازید.


کاربرد این طرح

برای بهره مندی از طرح «دائمی» تنها کافی است مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک به صورت ماهانه بپردازید . سایر هزینه های تلفن همراه شما به صورت مجزا در صورتحساب منعکس خواهد شد.

تا زمانی که شما تحت پوشش طرح «دائمی» هستید ، تماس های شما بر اساس نرخهای تعیین شده در برگه های تعرفه این طرح محاسبه می شوند. این برگه ها در فروشگاهها و همچنین در صفحه 
 تعرفه های طرح دائمی این وب سایت موجود می باشند.

فقط برای شما

به عنوان مشتری طرح «دائمی» در پایان هر دو ماه، یک صورت‌حساب دریافت خواهید کرد که بنابر درخواست شما، صورت ریز مکالمات انجام شده نیز می‌تواند همراه آن ارسال گردد. این صورت‌حساب به نشانی پست الکترونیکی (email) شما فرستاده خواهد شد. شما برای پرداخت این صورت‌حساب، ۲۸ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.

نکته مهم: لطفاً  ضوابط و شرایط استفاده از خدمات ایرانسل را مطالعه فرمائید. شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.

نحوه شروع
 
گام اول: یک بسته راه اندازی «دائمی» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.

گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نمایید. ایرانسل طبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید. جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

شما می توانید با در دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
 
۱.  یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛
۲.  فرم را به طور کامل پر کنید؛
۳.  فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید.
 
 
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.
 
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.



گام سوم:
تماس بگیرید!


پس از تکمیل ثبت نام، پیام کوتاهی مبنی بر تایید این عملیات برایتان ارسال خواهد شد. پس از دریافت این پیام شماره شما فعال شده و می توانید استفاده از آن را آغاز نمایید. سیم کارت شما جهت استفاده از طرح « پایه ثانیه ای» برنامه ریزی شده است.
اکنون می توانید از امکانات شبکه ایرانسل استفاده نموده و در پایان هر ماه هزینه های خود را پرداخت کنید. برای پرداخت صورتحساب خود ۳۰ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.
 

از خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید

 صورت ریز مکالمات:
صورت ریز مکالمات شامل گزارش کامل مصرف ماهانه شما می باشد. این گزارش منعکس کننده شماره مقصد، مدت زمان مکالمه، زمان برقراری تماس و هزینه تماس است.

خدمات مشترکین ایرانسل:
یک خط تلفنی شبانه روزی برای ارائه کمک و پشتیبانی و امکان دسترسی فوری به تیم خدمات مشترکین ایرانسل در خدمت شماست. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!
 
پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS)
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری رابه سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. هر پیام نوشتاری شما می تواند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشد. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکزپیام اطمینان حاصل فرمائید.
شماره مرکز پیام ایرانسل ۰۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
 
انتقال تماس تلفنی:
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هرشماره تلفن دیگری به جز تلفن همراه خود منتقل کنید.
 
کنفرانس تلفنی:
با استفاده از این سرویس می توانید بطور همزمان با حداکثر پنج نفر دیگر صحبت کنید. مهم نیست که این افراد در کدام نقطه واقع شده اند و یا از کدام شبکه مخابراتی استفاده می‌نمایند، فقط کافیست که در آن نقطه پوشش شبکه داشته باشیم.
 
سرویس شناسایی تماس گیرنده (CLIP):
این سرویس به شما امکان می دهد تا قبل از پاسخ دادن به تلفن همراهتان، شماره شخص تماس گیرنده را ببینید.
 
سرویس مسدود نمودن تماس:
این سرویس به شما امکان می دهد تا در مواقع لازم و بنابر صلاحدید خودتان از برقراری و یا دریافت تماس جلو گیری نمایید.
 

شرایط پرداخت برای مشترکین دائمی ایرانسل

جهت پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه (قبض) خود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:
۱. از طریق بانک‌های ملی، ملت و تجارت
۲. پرداخت اینترنتی:
   - پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت ایرانسل
   - پرداخت اینترنتی از طریق سایت بانک ملت
۳. پرداخت از خودپرداز
۴. شارژ خط به خط
۵. شارژ الکترونیکی e-Charge
۶. از طریق کارت شارژ  PIN # OKر*۱۳۰*
۷. پرداخت از طریق کنترل حساب اینترنتی



۱. از طریق بانک‌های ملی و ملت و تجارت

جهت پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه (قبض) خود، می‌توانید به کلیه شعب بانک‌های ملت، ملی و تجارت مراجعه نمایید.

در هنگام پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود، ارائه شناسه پرداخت الزامی است. این شماره پس از ثبت نام از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد. این شماره همچنین در قسمت بالای صورت‌حساب شما درج شده است، شما می‌توانید با وارد کردن کد YES/OK  #ر۱*۱ *۱۳۰* از سیم کارت دائمی خود، کد شناسه پرداخت را مشاهده نمایید. در صورت فراموش کردن شناسه پرداخت، لطفاً با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس حاصل کنید؛ در غیر این صورت، پرداخت وجه میسر نمی‌باشد.
در زمان پرداخت صورت‌حساب، لطفاً اطمینان حاصل فرمایید که مبلغ ذکر شده به شماره حساب‌های زیر واریز گردد:

بانک ملت، شماره حساب  ۹۶-۴۴۴۴۴۰
بانک ملی، شماره حساب ۲۰۰۲۱۹۲۹۰۰۰۸
بانک تجارت، شماره حساب ۲۱۰۴۴۷


۲. پرداخت اینترنتی

- پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت بانک ملت:
شما مشترک دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بانک ملت، مبلغ قبض خود را پرداخت نمایید.

برای این نوع پرداخت، به موارد زیر نیاز خواهید داشت:
• داشتن حساب جام و کارت عابر بانک ملت
• دریافت نام کاربر و رمز ورود از شعبه‌ای که در آن حساب جام دارید
• کدشناسه
• شماره حساب شرکت ایرانسل در بانک ملت ۹۶/ ۴۴۴۴۴۰
• نشانی وب سایت رسمی بانک ملت  http://www.bankmellat.ir

- پرداخت از طریق وب سایت ایرانسل:
•  سامانه پرداخت اینترنتی قبوض تلفن‌های همراه ایرانسل راه اندازی شده است. درصورتی که شما مشترک دائمی ایرانسل، دارای هر کدام از کارت‌های عابر بانک عضو شتاب باشید، می‌توانید از خدمات این سرویس استفاده نمایید.


۳. پرداخت از خودپرداز

شما مشترک دائمی در صورتی می‌توانید از طریق خودپردازهای بانک ملت در سرتاسر کشور مبلغ قبض خود را پرداخت کنید که عابر بانک ملت (ملت کارت) داشته باشید. بدین ترتیب که می‌توانید از گزینه انتقال وجه این عملیات را انجام دهید و نیازی به انتخاب گزینه پرداخت قبوض نمی‌باشد. با انتخاب این گزینه، از حساب شخصی خود مبلغ بدهی خط ایرانسل‌تان را به حساب شرکت موجود در بانک ملت پرداخت خواهید نمود.


۴. شارژ خط به خط

مبلغ قبض یک مشترک دائمی را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم کارت اعتباری خود پرداخت نمایند.


۵. شارژ الکترونیکی (e-Charge)

شما می‌توانید با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل که مجهز به سرویس شارژ الکترونیکی  می‌باشند، نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنید؛ در این نحوه پرداخت، شما ۲ پیام کوتاه دریافت می‌کنید که مبنی بر تایید پرداخت قبض شما در سیستم صورت‌حساب شرکت  می‌باشد.
 

۶. کارت شارژ

شما مشترک دائمی ایرانسل می‌توانید با استفاده از کد OK  #رمزکارت شارژ*۱۳۰* مبلغ کارت شارژ خریداری شده را به حساب سیم کارت دائمی خود واریز نمایید.


۷. پرداخت از طریق کنترل حساب اینترنتی

شما مشترک دائمی ایرانسل می‌توانید وارد کنترل حساب اینترنتی خود شوید و در قسمت صورت‌حساب گزینه پرداخت قبض را انتخاب نمایید. (اگر رمز کنترل حساب اینترنتی را ندارید یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ ارسال کرده و منتظر دریافت رمز از طریق پیام کوتاه باشید.)

در این قسمت قادر خواهید بود کدشناسه، بدهی معوقه و کارکرد جاری سیم کارت خود را مشاهده نماید.
بعد از وارد کردن مبلغ مورد نظر برای پرداخت (به صورت پیش فرض بدهی معوقه را نمایش می دهد) و انتخاب بانک، روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

پس از وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت شتاب، رمز اینترنتی، کد CVV۲، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی، روی گزینه تایید کلیک کنید تا صفحه تاییدیه پرداخت نمایان گردد. در این قسمت، روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا عملیات پرداخت تکمیل شود.


تعلیق خط در صورت عدم پرداخت قبض

در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه درخواهد آمد. در این حالت، مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیام کوتاه می‌باشد و امکان برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را نخواهد داشت.
پس از گذشت ۵۷ روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تسویه حساب در این مدت، خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت تعلیق کامل درخواهد آمد. در این حالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه نخواهد بود، بلکه امکان دریافت تماس و پیام کوتاه را هم نخواهد داشت.
اگر پس از گذشت ۱۴۰ روز از تاریخ  صدور صورت‌حساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیق کامل باقی بماند و مشترک اقدام به تسویه حساب خود ننماید، شماره تلفن همراه وی از شبکه ایرانسل حذف خواهد شد. در این حالت، مشترک کلیه حقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده از این شماره تلفن از دست خواهد داد.  
در صورتی‌که مشترک قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورت‌حساب، از تمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یک‌طرفه خط: (۱) می‌تواند قسمتی از بدهی خود به ایرانسل را تسویه نموده و مجدداً حسابش را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد و یا (۲) می‌تواند با پرداخت سپرده به ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد. در این صورت، در ماه‌های بعد نیز می‌تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدمات شبکه استفاده نماید.
صورت‌حساب تلفن همراه شما به صورت دو ماه یک‌بار برایتان ارسال می‌گردد. روش دریافت این صورت‌حساب بسته به انتخاب خود شما می‌تواند از طریق پست، کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا پست الکترونیکی باشد. در صورت عدم دریافت صورت‌حساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند است با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه نمایید.


قوانین قطع خدمات
• اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورتحساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود. که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (وحساب او) از شبکه حذف می گردد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ایرانسل خود تماس بگیرید هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه معادل هزینه ثابت یک دقیقه تماس ایرانسل به ایرانسل می باشد. شما همچنین می توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس ها بر اساس نرخ های تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می گردد.
 اطلاعات موجود در این وب سایت تنها به منظور تبلیغات بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی باشد. با اینکه ایرانسل تمام سعی خود را به کار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی‌تواند در قبال هیچ هزینه ، ضرر و یا خسارتی که در نتیجه اشتباه تایپی، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد.
خدمات ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ایرانسل محفوظ می باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی ازایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.