همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

خدمات مشترکین

خدمات مشترکین خدمات مشترکین در خدمت شماست!

ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس.


• مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند.

• تنها مبلغی که مشتری می پردازد،  هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد.

• خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.

• بخش پشتیبانی فروشندگان، هر هفت روز هفته از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب، آماده ارائه خدمات به شما هستند. فقط کافی است از شماره پورتال خود با ٧٢٨ و یا از شماره جایگزین خود با ٠٩٣٧٧٢٨٠٠٠٠ تماس بگیرید.


همچنین معتقدیم که رضایت مشتریان بر پایه سه اصل دیگر نیز استوار است :

دسترسی شامل مهارت های ارتباطی اپراتور

وقت شناسی شامل توانایی حل مشکلات مشترک توسط اپراتور

کیفیت که شامل دقت ، ثبات و جامع بودن توصیه های اپراتور به علاوه دانش و ادب اوست .


• کلیه اپراتورها دوره های " آکادمی آموزش ایرانسل" را گذرانده اند، جایی که آنها دانش محصول و مهارتهای لازم را کسب می نماید.

• اپراتورهای ما دوره های هفتگی بازآموزی را می گذارنند تا آموزش های داده شده را فراموش نکنند.

• ایرانسل تکنولوژی پیشرفته Huawei IPCC را بکار گرفته است و بر اتوماسیون و انجام خودکار فعالیت ها تاکید دارد.
سیستم Huawei IPCC ،  توزیع خودکار تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش نه تنها بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.

• یکی دیگر از خصوصیات بارز مرکز تماس ما ،  تحت نظر گرفتن دقیق اپراتورها توسط سیستم یکپارچه سازی کامپیوتر – تلفن (CTI)است که ارزیابی الکترونیکی اپراتورها را سهولت می‌بخشد. این سیستم به طور مداوم اطلاعات مربوط به بازدهی و عملکرد اپراتورها را در اختیار تیم مدیریتی ایرانسل قرار می‌دهد. اطلاعات "سخت" مثل تعداد تماسهای دریافت شده توسط اپراتورها و تعداد اشتباهات آنها و همچنین اطلاعات "نرم" نظیر تکنیک های فروش و لحن صدای اپراتور،  اصولی هستند که خدمات اپراتورها بر اساس آنها ارزیابی می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.