ارجاع و پیگیری درخواست ها و شکایات
تمامی مشترکین
ایرانسل از این پس می توانند از طریق لینک زیر، درخواست ها یا مشکلات خود
را ارجاع داده و یا نسبت به پیگیری آنها اقدام نمایند.
برای استفاده از خدمات ارائه شده در این لینک لازم است:
کاربران وایمکس ایرانسل شناسه کاربری و رمز عبور وایمکس خود را وارد نمایند؛ و
مشترکین سیم کارت های ایرانسل نیز از شناسه و رمز عبور سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) خود استفاده کنند.
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی:
فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.
همچنین میتوانید با سرویس خدمات مشترکین ما با شماره
۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و این
سرویس را درخواست کنید. در زمان ثبت نام نیز می توانید برای این سرویس
درخواست نمایید. لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن
همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک
از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود.
برای مشاهده «راهنمای ارجاع و پیگیری درخواستها از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی»،
اینجا کلیک کنید.