در صورت آسیب دیدن، مفقود شدن و یا به سرقت رفتن سیمکارت میتوانید شماره خود را روی یک سیمکارت جدید فعال کنید. شما میتوانید با مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و خرید یک «بسته بازگشت»، عملیات تعویض سیمکارت را انجام دهید.
همچنین در صورت لزوم میتوانید پیش از تعویض سیمکارت جهت مسدود کردن موقت آن با خدمات مشترکین (شماره مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰) تماس بگیرید و ظرف مدت هفت روز برای دریافت سیمکارت جدید خود به دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه و بدین ترتیب از سوء استفادههای احتمالی جلوگیری نمایید.
برای تعویض سیمکارت، علاوه بر ارائه مدرک شناسایی معتبر، ارائه قاب و کارت شناسایی سیمکارت قبلی الزامی است. در صورتی که قاب سیمکارت قبلی را در اختیار ندارید، لطفا با مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰ تماس بگیرید یا به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید.