نوع خدمات | هزینه |
پیامک فارسی | ۱۰۰ ریال |
پیامک لاتین | ۱۰۰ ریال |
پیامک به خارج از کشور (همه کشورها) | ۱.۵۰۰ ریال |
پیام چندرسانهای | ۳۲۰ ریال |
اینترنت همراه (ساعات اوج مصرف: ۰۸:۰۰ تا ۰۲:۰۰ روز بعد) | ۳ ریال/کیلوبایت |
اینترنت همراه (ساعات غیر اوج مصرف: ۰۲:۰۰ تا ۰۸:۰۰) | ۱ ریال/کیلوبایت |
نکاتی درباره اینترنت همراه (GPRS):
برای مشاهده جدول مربوط به خدمات ارزش افزوده اینجا کلیک کنید.
کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود، در هر ۹۰ روز یکی از فعالیتهای زیر را انجام دهید:
در غیر این صورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویسهای اختصاص یافته، قطع و ضبط خواهد شد.
اگر در مدت ۲۸ روز صورتحساب خود را پرداخت ننمایید، شماره تلفن همراه شما به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت تنها قادر به دریافت پیامک خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این دوره ۵۷ روزه، وارد دوره تعلیق کامل میشوید که در آن خط شما به طور کامل قطع میشود. اگر سیم کارت شما ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب مربوط) از شبکه حذف میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه امتیان ایرانسل خودتماس بگیرید. هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه، معادل هزینه یک دقیقه تماس میباشد. شما همچنین میتوانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماسها براساس نرخهای تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه میگردند. اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمیباشد. با اینکه امتیان ایرانسل تمام سعی خود را بکار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمیتواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خسارتی که در نتیجه اشتباه نوشتاری، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد. خدمات امتیان ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای امتیان ایرانسل محفوظ میباشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهرهبرداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از امتیان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.