همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

انجمن دوستداران فوتبال همراه اول

سوت شروع بازی!

دیگه وقتشه که همراه لباس فوتبالی بپوشه و بیاد تو زمین! همراه اول داره خودشو گرم می‌کنه که برای فوتبال و فوتبال‌دوست‌ها کاری بکنه، کاری که هم باعث حمایت بیش‌تر تیم محبوب‌شون بشه و هم اون‌ها رو خوش‌حال کنه.

یه شوت بلند!

همراه اول با آمادگی لازم وارد میدون شده! «انجمن دوست داران فوتبال همراه اول» یه طرح بزرگ و ادامه‌داره با این طرح ابتکاری، هواداران هم بیش‌تر از قبل در جریان اخبار و برنامه‌های تیم‌شون قرار می‌گیرن و هم جایزه‌ها و امتیازهای ریز و درشتِ همراه اول نصیب‌شون می‌شه. بازی تازه شروع شده!

توی دروازه!

چی بهتر از این که هر بار که تیم‌تون برنده می شه، ۱۵ دقیقه مکالمه (به مشترکین همراه اول و تلفن ثابت) و ۳۰ پیامک رایگان (به مشترکین همراه اول) جایزه بگیرین؟ به‌غیر از این، کسایی که بیان تو انجمن می‌تونن خبرهای مربوط به تیم محبوبشون و گزارش زنده‌ی هر بازی رو داغِ داغ با پیامک بگیرن. آوای انتظار رایگان و یه عالمه هدیه‌ی دیگه هم منتظر تونه. ما توپ رو کاشتیم، یه شوت توی دروازه از شما!

هنوز اول بازیه!

بازی حالاحالاها ادامه داره! همراه اول برای فصل بعدی لیگ و بازی‌های آینده‌ی تیمها، برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیز زیادی داره که تا نبینین باورتون نمی‌شه!

 

- هواداران پرسپولیس

- هواداران تراکتورسازی
- هواداران استقلال 

جزیره هوشمند ایرانسل




تا ۸۰% تخفیف تماس در جزیره‌های ایرانسل...


بار دیگر با ارائه محصولی پیشرو، امکان تجربه‌ای جدید و جذاب را برای شما فراهم آورده‌ایم:

«جزیره هوشمند ایرانسل» تا ۸۰% تخفیف را در تماس‌های ایرانسلی برای شما به ارمغان می‌آورد. برای استفاده از تخفیف‌های هوشمند کافیست با شماره گیری *۱۳۵*۱# به صورت رایگان به عضویت این سرویس (در مناطق تحت پوشش سرویس) درآیید. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام می‌شود، بنابراین در ساعات و مکان‌های مختلف، منتظر تخفیف‌های باورنکردنی متفاوت باشید!


روش‌های اطلاع از میزان تخفیف:

  • در ابتدای تماس، میزان تخفیف به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه نشان داده می‌شود.
  • با شمارهگیری کد *۱۳۵*۰# از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع خواهید شد.

استفاده از پخش سلولی برای اطلاع از میزان تخفیف


در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشید، تخفیف طی ساعات و در مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود. پخش سلولی یا CB از فناوری‌های مبتنی بر مکان تلفن همراه است که برای رساندن همزمان پیغام‌های متنی به چندین کاربر در یک محدوده جغرافیایی مشخص طراحی شده است. در حال حاضر این سرویس از طریق کانال ۵۰ در دسترس است. برای فعال‌سازی سیستم انتشار سلولی، در قسمت تنظیمات پیامک تلفن همراه یا تنظیمات گوشی خود، گزینه مربوط به Cell Broadcast را فعال نمایید. توجه داشته باشید که در صورت فعال نبودن سیستم پخش سلولی همچنان از تخفیف‌های مکالمه در جزیره هوشمند ایرانسل برخوردار خواهید شد ولی درصد تخفیف روی نمایشگر گوشی نمایان نمی‌شود؛ بنابراین می‌توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی، این قابلیت را غیرفعال نمایید.


توجه:

  • جزیره هوشمند ایرانسل اکنون در سراسر ایران قابل دسترسی است.
  • عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل (با شماره گیری *۱۳۵*۱#) به منزله پذیرفتن تمامی شرایط مندرج می‌باشد.
  • در ابتدای هر تماس، درصد تخفیف به اطلاع مشترک می‌رسد و ملاک محاسبه هزینه مکالمه قرار می‌گیرد.
  • هزینه تعرفه‌های مکالمه طرح جزیره هوشمند ایرانسل بدون تخفیف، معادل ۷۲۰ ریال در دقیقه برای تماس‌های ایرانسلی خواهد بود.
  • در صورتی که از طرح‌های تعرفه رنگی استفاده می‌کنید، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی می‌توانید عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان، کد *۱۳۵*۸# (یا *۱۴۰*۷*۸*۱#) را از خط اعتباری خود شماره‌گیری کنید.
  • برای لغو عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل می‌توانید گزینه *۱۳۵*۹# را شماره‌گیری نمایید.
  • در صورت عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه و یا طرح‌های تخفیفی در تماس‌های ایرانسلی وجود نخواهد داشت.
  • ۲۰ درصد اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز شامل این طرح نمی‌شود ولی مشترکین می‌توانند از این اعتبار هدیه برای ارسال پیامک، پیام چندرسانه‌ای و یا اینترنت همراه استفاده کنند.

آوای انتظار

آوایی دلنشین به مخاطب خود هدیه نمایید

 

مشترک گرامی همراه اول، سلام


همراه اول به منظور ارج نهادن به سلایق متنوع مشترکین سیم کارت های دایمی و اعتباری خود سرویس آوای انتظار را با بهره مندی از طیف گسترده ای از آهنگ ها ارائه نموده است.
در صورتی که سرویس آوای انتظار خود را فعال نمایید، کسی که با شما تماس می گیرد به هنگام انتظار به جای بوق معمولی، آهنگ انتخابی شما را می شنود. سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی ندارد و با هر نوع گوشی می توان از این سرویس استفاده نمود.
شما می توانید سه عمل فعالسازی، تغییر آهنگ، و غیرفعالسازی سرویس آوای انتظار را با استفاده از روش دلخواه خود (پیامک، تلفن گویا، کدهای دستوری) انجام دهید. این سه شیوه در جدول زیر ارائه شده اند. برای توضیحات بیشتر می توانید روی عناوین کلیک نمایید.
لطفا برای انتخاب آهنگ به سایت آوای انتظار همراه اول (http://rbt.mci.ir) مراجعه نمایید.


 
آوای انتظار
   
روش ارسال/عملیات
فعالسازی
تغییر آهنگ
غیرفعالسازی
پیامک
(SMS)

ارسال کد آوا به شماره ۸۹۸۹

ارسال کد آوای جدید به شماره ۸۹۸۹

ارسال عدد ۵ به شماره ۸۹۸۹

تلفن گویا
(IVR)

تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۹، سپس ۳، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۹، سپس ۳، سپس ۱، سپس ۳ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۹، سپس ۳، سپس ۵ و سپس ۱

کدهای دستوری
(USSD)

شماره گیری و ارسال

*۱۱۱*۲۲۱*کد آهنگ#

شماره گیری و ارسال

*۱۱۱*۲۲۲*کد آهنگ جدید #

شماره گیری و ارسال

*۱۱۱*۲۲۳#
 

 هزینه فعالسازی این سرویس برابر با ۳۰۰۰ ریال بوده و برای مدت ۳۰ روز اعتبار دارد و تعویض آهنگ رایگان می باشد.

 

 

مشاهده راهنمای فعالسازی سرویس آوای انتظار

حجم : ۶۳.۵ کیلوبایت

 

 

 

 


مشاهده راهنمای تغییر آهنگ حجم : ۷۶.۷ کیلوبایت

 

 

 

 

 

مشاهده راهنمای غیر فعالسازی سرویس آوای انتظار حجم : ۵۵.۳ کیلوبایت

 

 

 

 





سرویس میزبان تماس

از این پس شما مشترکین ایرانسل می توانید با استفاده از سرویس «میزبان تماس»، پذیرای تماس‌هایی باشید که تمایل دارید هزینه آنها را به هر دلیل بر عهده بگیرید. بدین ترتیب هر زمان که فردی با استفاده از این سرویس بخواهد شما میزبان تماس وی باشید، ابتدا ارتباط سیستم گویا با شما برقرار می شود تا شما امکان داشته باشید نسبت به پذیرش یا رد هزینه تماس اقدام نمایید. شما همچنین می توانید از طریق کد #۷۰۴*، افراد را در فهرست «مجاز» یا «غیرمجاز» استفاده از این سرویس در زمان برقراری ارتباط با شما قرار دهید.

از سوی دیگر، شما نیز می توانید شماره کسی را که می خواهید هزینه شما را متقبل شود با پیش کد ۷۰۴  شماره گیری نمایید (برای مثال ********۷۰۴۰۹۳). پس از آن، تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس گرفته و (در صورت موافقت او با بر عهده گرفتن هرینه تماس شما) تماس برقرار می شود.

لطفا فراموش نکنید که ضروری است شماره تلفن فرد مورد نظر را با «صفر» و به صورت زیر وارد کنید: ********۷۰۴۰۹۳.

البته باید خاطر نشان کرد برای استفاده از این سرویس، کاربر مبدا می تواند هم سیم کارت دائمی و هم سیم کارت اعتباری داشته باشد، در حالی که کاربر مقصد حتما باید دارای سیم کارت اعتباری ایرانسل باشند.

راهنمای خرید شارژ اینترنتی

- از منوی خدمات مشترکین گزینه شارژ سیم کارت و پس از آن زیر منوی شارژ اینترنتی سیم کارت را انتخاب نمایید. پس از انتخاب، پنجره ای بصورت تصویر زیر نمایش داده خواهد شد :


۲- شماره تلفن همراه خود را به صورت صحیح وارد نمایید.
۳- مبلغ شارژ را از بین یکی از مبالغ موجود انتخاب نمایید.
۴- نام بانک مورد نظر را انتخاب نمایید.
۵- متن داخل تصویر را وارد نموده و بر روی دکمه " تایید " کلیک نمایید.
پس از انجام عملیات فوق الذکر پنجره ذیل نمایش داده خواهد شد :


۶- در صورتیکه شماره تلفن همراه، مبلغ پرداختی و نام بانک مورد نظر، مورد تایید باشد بر روی گزینه " ارسال برای بانک " کلیک و در غیر اینصورت گزینه بازگشت را انتخاب نمایید.
۷- پس از ورود به سایت بانک، ‎‎‎‎با وارد نمودن شماره کارت، رمز اینترنتی، شماره CVV۲ و تاریخ انقضای کارت، نسبت به پرداخت مبلغ اقدام نمائید.
۸- ‎‎‎‎درصورتیکه پرداخت با موفقیت انجام شود سیم کارت شما بصورت مستقیم شارژ می گردد و رسید بانکی و شماره سریال کارت شارژ در پنجره ای بصورت ذیل نمایش داده خواهد شد.


راهنمای استفاده از بخش پیگیری :

 

پس از کلیک بر روی گزینه " پیگیری " صفحه ای بصورت ذیل نمایش داده می شود که پس از وارد نمودن شماره تلفن همراه و شماره رسید بانکی ، می توانید از اطلاعات مربوط به خرید شارژ، آگاه شوید.

سرویس اطلاعات شهری ایرانسل



جویا؛ برنامه کاربردی اطلاعات شهری ایرانسل



با استفاده از سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» شما می‌توانید به سادگی و به سرعت، نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات را جستجو کرده و نشانی و حتی موقعیت آنها بر روی نقشه را دریافت نمایید. هم اکنون با استفاده از این خدمات، نشانی و موقعیت نزدیکترین رستوران‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت در تهران و نمایندگی‌های ایرانسل در سراسر کشور در دسترس شما قرار دارد که البته به زودی تمامی بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.

استفاده از این سرویس به دو شیوه زیر امکان پذیر می‌باشد:


برنامه کاربردی جویا


با استفاده از برنامه کاربردی جویا، شما می توانید به سادگی موقعیت مکانی مراکز خدمات گوناگون، رستوران ها، بیمارستان ها، مساجد، جایگاه های سوخت و پارکینگ های محدوده اطراف خود را مشاهده کرده و آدرس آنها را دریافت کنید.


برای این منظور کافیست سیستم مکان یاب گوشی تلفن همراه یا تبلت شما فعال بوده و در عین حال به اینترنت نیز متصل شوید. سپس با جستجوی مرکز مورد نظر خود، برنامه موقعیت مراکز موجود در محدوده شما را روی نقشه نشان داده که با کلیک روی هر کدام می توانید آدرس آن را مشاهده کنید.


در صورتی که مکان یاب گوشی یا تبلت شما فعال نباشد، ابتدا باید موقعیت خود را روی نقشه مشخص نمایید و پس از آن مرکز مورد نظر خود را جستجو کنید.


به یاد داشته باشید که دانلود این برنامه رایگان می باشد و درحال حاضر تنها بر روی سیستم عامل اندروید امکان پذیر است. تنها منبع معتبر جهت دریافت برنامه کاربردی «جویا» وب سایت شرکت ایرانسل است.




شماره گیری کد دستوری *۸۹۸*۸#


همچنین شما می توانید برای استفاده از این سرویس، نخست به صورت رایگان با شماره گیری *۸۹۸*۸# در سرویس نمای دوستان ثبت‌نام نموده و سپس با استفاده از همین کد از سرویس استفاده کنید. هزینه دریافت نشانی از طریق پیامک (SMS) ۵۰۰ ریال و دریافت نقشه از طریق پیام چندرسانه ای (MMS) ۷۵۰ ریال است.


لطفا توجه داشته باشید که برای استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل ابتدا باید ثبت‌نام رایگان در نمای دوستان را انجام دهید.


صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.


توجه: در صورتی که هنگام ثبت نقاط تجاری و اداری از کلمات نامناسب و یا اطلاعات ناصحیح در فرم مذکور استفاده شود و در نهایت اطلاعات وارد شده مورد تایید ایرانسل قرار نگیرد و خارج از ضوابط و شرایط باشد درخواست شما لغو می گردد و ۵۰% هزینه پرداخت شده به شما برگشت داده خواهد شد. لذا خواهشمندیم در وارد کردن اطلاعات خود کمال دقت را داشته باشید.


تقسیط بدهی

شرایط کلی تقسیط
کلیه مشترکین تلفن همراه که در وضعیت نرمال یا قطع می باشند و مبلغ بدهی آنها حداقل ۱۰۰.۰۰۰ ریال باشد می توانند از طریق پرتال همراه اول و مراکز تلفن ثابت اقدام به تقسیط بدهی خود نمایند.
تذکر ۱- جهت تقسیط بدهی تلفنهای تخلیه سلب امتیازی صرفاً بایستی مالک تلفن همراه به همراه کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه نماید.
۲- در مدت تقسیط محدویت های زیر برای خطوط تقسیط شده برقرار می گردد.
۱-۲- قطع سرویسهای GPRS، MMS و رومینگ بین الملل.
۲-۲- محدودیت سقف مکالمات تا مبلغ هفتصد و شصت هزار ریال برای تلفنهای غیر از رنج ۹۱۰ مبلغ چهارصد هزار ریال ××۹۱۰
۲-۳- اعمال قطع صوری تقسیط روی خط جهت جلوگیری از نقل و انتقال تا پایان اقساط.
تذکر ۲ – پس از پرداخت آخرین قسط آیتم قطع صوری تقسیط آبونمان وصل و کلیه محدودیت های بند ۲ نرمال میگردد.
تذکر ۳ – امکان تقسیط از طریق پرتال با وارد نمودن شماره تلفن همراه و کدپستی موجود در سیستم خدمات مشتریان امکان پذیر می باشد. در صورت مشاهده خطا ، جهت اصلاح کد پستی به یکی از دفاتر خدماتی مراجعه نمایید.
۳- با پرداخت پیش قسط و وصول آن در سیستم تلفن همراه درصورت قطع بعلت بدهی به صورت خودکار وصل و محدودیتهای بند ۲ بصورت خودکار فعال می گردد.
۴- درصورت عدم پرداخت قسط برای اولین بار خط ۳ روز پس از سررسید قسط تلفن قطع عدم پرداخت قسط خواهد شد. در این وضعیت اگر قسط مربوطه پرداخت گردد خط بدون مراجعه حضوری پس از ۲۴ ساعت مجدداً وصل خواهد شد.
۵- چنانچه مشترکی تا سر رسید قسط بعدی نیز به پرداخت اقساط و وصل خط خود اقدام ننماید ،۳ روز پس از سررسید قسط مورد نظر، خط مشترک " قطع تسویه حساب اقساط" می گردد. در این شرایط مشترک از وضعیت تقسیط خارج و مانده بدهی اقساط مجدداً به صورتحساب مشترک برمی گردد. همچنین کلیه محدودیتهای اعمال شده بابت تقسیط حذف و به وضعیت نرمال تغییر می یابد. در این حالت مشترک می بایستی برای وصل خط خود به مراکز تلفن ثابت ( مراکز استانها )با پرداخت مبلغ بدهی به روز ، مراجعه نمایند.
۶- مشترکی که در وضعیت تسویه حساب اقساط می باشد می توانند با مراجعه به مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) نسبت به اخذ قبض میاندوره به روز و پرداخت آن جهت وصل تلفن خود نسبت به تقسیط مجدد خط اقدام نماید. امکان پرداخت قبض میاندوره به روز از طریق پرتال همراه اول نیز میسر است لیکن برای وصل خط مشمول قطع " تسویه حساب اقساط" و یا تقسیط مجدد، مشترک بایستی به یکی از مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) مراجعه نماید.
۷- سررسید اقساط بصورت ماهانه توسط سیستم تعیین می شود و برای پرداخت مشترک می تواند پس از اخذ شناسه قبض و پرداخت از پرتال همراه اول، از کلیه روشهای پرداخت حضوری و غیر حضوری ( تلفن بانک ATM – و ... ) اقدام نماید.
۸- کلیه مواردی که در مراکز تلفن ثاتب تقسیط شده قابلیت پرداخت در پرتال همراه اول را داشته و کلیه موارد تقسیط شده در پرتال همراه اول نیز قابلیت چاپ قبض در مراکز تلفن ثابت (مراکز استانها) و پرداخت به کلیه شیوه های اعلام شده در بند ۷ را دارد.
۹- مشترک می تواند از طریق انتخاب گزینه پیگیری تقسیط، لیست اقساط، وضعیت وصولی آنها و اقساط باقیمانده را رویت نماید.
۱۰- هر شماره تلفن فقط یک بار در سال می تواند از طریق پرتال تقسیط شود و مشترک جهت تقسیط مجدد در طول یک سال، بایستی در تهران به مراکز تلفن ثابت (و در استانها به ادارات مشترکین) مراجعه نماید.

از شرایط تقسیط آگاهی داشته درخواست انجام آن را دارم

سرویس اعلام دسترسی



به کمک این سرویس جدید، در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا هر دلیل دیگر، تماس برقرار نشد، می توانید از در دسترس قرار گرفتن مجدد او در شبکه (تا ۴۸  ساعت) مطلع شوید.
برای این منظور کافیست کد #شماره موردنظر*۱۵۵* را شماره گیری کنید تا به محض بازگشت مشترک مورد نظرتان به شبکه، از طریق یک پیامک، امکان تماس با او، به شما اعلام گردد.
         استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است.
         هزینه استفاده از این سرویس تنها ۱۳۰ ریال می باشد.  
جهت آشنایی بیشتر با سرویس «اعلام دسترسی» و اطلاع از سایر امکانات این سرویس می‌توانید کد #۱۵۵* را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنید

پیامک صورتحساب

مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار از این پس می‌‏توانند با ارسال یک پیام کوتاه (SMS) به شماره ۹۹۰۰۰۹ ، از قبض دوره وکارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند. مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌‏توانند درخواست خود را طبق فرمت های ذیل به سیستم BillingSMS ارسال نمایند و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظربرای شما ارسال خواهد شد.
 
راهنمای دریافت قبض تلفن همراه از طریق پیام کوتاه
   
خدمات
ساختار پیام کوتاه ارسالی به ۹۹۰۰۰۹
دریافت قبض پایان دوره
یک رقم شماره دوره صورتحسابگیری * دو رقم شماره سال ۸۸*۱) )
دریافت مبلغ کارکرد میاندوره
m
دریافت مبلغ کارکرد از تاریخ تا تاریخ
تاریخ پایان (۶ رقمی) * تاریخ شروع(۶ رقمی) (۸۷۱۲۱۰*۸۷۱۲۱۳)
دریافت راهنمای سیستم
H   یا h یا help
دریافت لیست دوره های صورتحسابگیری
D یا d
دریافت خلاصه قبض آخرین دوره
S  یا s
ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض
R
توضیحات :
- اطلاعات قبض میان دوره به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحسابگیری گفته می شود.
- به جای کاراکتر * می توانید از ‚ یا . یا / یا _ یا \ و یا
spaceاستفاده نمائید.
- در صورت درخواست قبض آخرین دوره و یا خلاصه قبض، شناسه قبض و پرداخت نیز به منظور استفاده از خدمات پرداخت های
غیر حضوری بانک ها برای متقاضی ارسال خواهد شد.-    قبض پایان دوره از دوره ۱ سال ۸۷ پیش از توزیع قبوض پستی برای مشترکین به ترتیب زون، ارسال می گردد. 

کد #۵۵۵*

کد #۵۵۵*

جهت رفاه حال مشترکین گرامی ایرانسل و خدمت رسانی بهتر، ایرانسل کد طلایی     را در اختیار شما قرار داده است. بدین ترتیب می‌توانید برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد   را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

نقشه مجازی ایرانسل

نما  (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدید

سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.

نمای خانواده

به کمک این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.

توجه: در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.

نمای دوستان

همان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.
نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» می باشد.


ثبت نام و فعال سازی


شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:

۱- شبکه اینترنت:
 
• در این روش می‌توانید از طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir  در نمای خانواده ثبت نام کنید. پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.
• نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما است.
• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
 

۲- ارسال پیامک:
 
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:

نام سرویس کد فعال سازی
نمای دوستان پیامک بدون متن به ۸۹۸۹
نمای خانواده ارسال عبارت «ثبت نام» به ۸۹۰۰

۳- استفاده از کد دستوری:

برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید.
 
برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.


برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:


 شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوید. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک nama.irancell.ir به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:

 
رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛
پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
 
 
 
شما مشترکین عزیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد سرویس نمای ایرانسل را با کلیک بر گزینه «نظرات» ، در اختیارمان قرار دهید. فرم ارائه شده در این صفحه همچنین به شما امکان خواهد داد، مشکلات پیش آمده در روند استفاده از این سرویس را گزارش کنید.

راهنمای پرداخت غیر حضوری قبض

روش ها و راهنمای پرداخت غیرحضوری قبوض

خدمات بانکداری الکترونیکی به روشهای متعددی مانند خدمات بانکی از طریق اینترنت، انواع خدمات کارت و ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه ارائه می شود. بانک ها در تلاش برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود نسبت به ارائه خدماتی از قبیل مشاهده و ارسال صورت حساب ، خرید و فروش سهام ، پرداخت قبض های خدمات شهری ، انتقال وجه بین حسابهای یک بانک وغیره را از طریق اینترنت ، تلفن (ثابت و همراه) ، دستگاه خودپرداز و پایانه فروش نموده اند.
در همین راستا شرکت ارتباطات سیار با همکاری بانک ها ، نسبت به فراهم سازی امکاناتی در خصوص پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن همراه از طریق سامانه ا
طلاع رسانی ۹۹۹۰ ، خود پرداز ، تلفن بانک ، اینترنت ، پیام کوتاه ، پایانه فروش و پروتکل وپ در سطح کشور فراهم نموده است.
با این روش ها دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را درترافیک و یا صف طولانی شعب بانک­ها صرف نمایند. بلکه در هر ساعت از شبانه روز، درمنزل، یا درمحل کار و در هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود می توانند قبض تلفن­ همراه خود را پرداخت نموده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.

 

 


روشهای موجود جهت پرداخت قبوض همراه اول :  

 

۱.روش پرداخت از طریق پرتال همراه اول

به پرتال همراه اول به آدرس   www.mci.ir   مراجعه نمائید.

منوی محصولات و خدمات را انتخاب نمائید.

بروی گزینه ی سرویس ها کلیک نمائید.

گزینه ی روئیت صورتحساب را انتخاب نمائید.

در صفحه باز شده ، شماره تلفن همراه و کدپستی آدرس خود را وارد و سپس پایان دوره یا میان دوره صورتحساب خود را انتخاب کرده و کلید تائید را کلیک نمائید.

در صفحه ای باز شده ضمن روئت صورتحساب خود امکان پرداخت آن از طریق یکی از درگاه بانکهای درج شده در سایت وجود دارد.

 


۲.روش پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه

- پیام کوتاه خود را با فرمت اعلام شده به شماره ای که بانک در اختیارتان قرار داده است، ارسال نمائید.
- به طور مثال فرمت پپام جهت پرداخت قبض از طریق پیام کوتاه در بانک تجارت به شکل زیر می­باشد:
رمز پرداخت کننده + شناسه پرداخت + شناسه قبض + شماره حساب + ۳
توجه: شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است.
نکات مهم امنیتی:
۱. پس از رفع نیاز از اطلاعات ارسال شده توسط بانک ،‌برای جلوگیری از پر شدن حافظه موبایل و نیز عدم اطلاع دیگران از شماره حساب شما،‌توصیه می شود آن را پاک نمائید.
۲. در صورت واگذاری سیم کارت یا‌ مفقود شدن آن ، ‌از طریق اینترنت یا شعبه ای که در آن حساب دارید، این خدمت را برای شماره موبایل مذکور غیر فعال نمایید . عواقب ناشی از عدم اقدام فوق به عهده مشتری است.

 

 ۳.‎‎روش پرداخت قبض از طریق اینترنت

- به آدرس بانک مورد نظر دراینترنت مراجعه کنید.
- به قسمت بانکداری الکترونیک سایت مورد نظر بروید .
- کد شناسایی و کلمه عبوری را ( در صورت درخواست )که قبلا" از شعبه دریافت نموده­اید، وارد کنید.
- درقسمت پرداخت الکترونیک ، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب کنید.
- فرم پرداخت قبض را براساس قبض تان تکمیل و سپس تایید کنید.
- بانک مورد نظر به نمایندگی از شما مبلغ قبض را پرداخت می­کند.
- اگر در قسمت پرداخت الکترونیک، گزارش قبض را انتخاب کنید ، گزارش تائیدیه پرداخت شما قابل مشاهده است.

 

 ‎‎‎روش پرداخت قبض از طریق POS

- کارت خود را در دستگاه پایانه فروش بکشید.
- وارد منوی پرداخت قبوض شوید.
- شناسه قبض را وارد نموده و کلید تائید را فشار دهید.
- شناسه پرداخت را وارد نموده و کلید تائید را فشار دهید.
- برای تائید صحت مبلغ قبض نمایان شده بر روی صفحه دستگاه ، کلید تائید را فشار دهید .
- رمز کارت را وارد نموده و تائید نمائید .
- دستگاه پس از برقراری ارتباط با مرکز فیش مربوط به این پرداخت را برای شما چاپ می کند .

 

 ۵.‎‎‎روش پرداخت قبض از طریق Telbank

- با تلفن شماره اعلام شده بانک جهت استفاده از خدمات تلفن­بانک تماس برقرار نمائید.
- تلفن خود را در حالت
TONE قرار دهید.
- شماره کارت خود را وارد کنید و در پایان کلید ستاره * را فشار دهید.) در برخی از سیستم ها در صورت یکبار استفاده از سیستم تلفنی پرداخت قبوض ، در مراجعات بعدی ، به وارد کردن شماره کارت ، نیازی نمی باشد.
- شناسه قبض را وارد کنید و کلید ستاره * را فشار دهید.
- شناسه پرداخت را وارد کنید و کلید * را فشار دهید (شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است.)
- مبلغ قابل پرداخت مندرج در قبض توسط سیستم قرائت می گردد.
- اطمینان از صحت یا عدم صحت اطلاعات داده شده را با فشار دکمه مربوطه اعلام نمائید.

- جهت انجام عملیات پرداخت کلید مربوطه را فشار دهید.
- شماره رمز دوم (رمز مخصوص پایانه های مجازی) خود را وارد کنید و کلید ستاره * را فشار دهید.
- جهت دریافت اطلاعات قبض یا خاتمه ارتباط کلید مربوطه را فشار دهید.
- توسط سیستم تلفنبانک ، پیغام پرداخت قبض ، شماره پیگیری و تاریخ پرداخت جهت یادداشت کردن ، اعلام می­ شود.
- موارد اعلام شده را یادداشت و نگهداری کنید تا درصورت نیاز به پیگیری مورد استفاده قرار گیرد.

 
۶.روش پرداخت قبض از طریق ATM

- کارت خود را در دستگاه خودپرداز قرار دهید.
- منوی پرداخت قبض و سپس گزینه تلفن­ همراه را انتخاب کنید.
- با استفاده از صفحه کلید دستگاه ، شناسه قبض را وارد کنید و دکمه ثبت را فشار دهید. ( شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی درج شده است).
- شناسه پرداخت را وارد کنید و دکمه ثبت را فشار دهید.
- شماره حساب مورد نظر خود را (چنانچه حساب جداگانه به کارت شما مرتبط باشد) انتخاب کنید.
- در این مرحله ، اطلاعات مربوط به شماره حساب ، مبلغ ، شناسه قبض ... در صفحه مانیتور ، نمایش داده می­ شود.
- در صورت صحت موارد فوق ، برداشت از حساب و پرداخت قبض را با دکمه بلی تائید کنید.
- پس از رویت شماره پیگیری ، رسید مربوطه را از دستگاه خودپرداز دریافت نمایید. در این رسید، شماره پیگیری ، زمان انجام عملیات ، تاریخ تراکنش ، شماره کارت ، دستگاه خودپرداز شعبه ، شماره حساب ، نوع حساب ، سازمان ذینفع ، مبلغ قبض و شناسه قبض ، درج شده است. ضمنا شماره پیگیری مربوطه در صورتحساب شما نیز درج می­ گردد.
- لطفاً رسید دریافتی را به قبض مربوطه ضمیمه کنید و برای پیگیری­های احتمالی بعدی ، نزد خود نگهدارید.

 

۷.روش پرداخت ازطریق سامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰

 ۱.بامرکزاطلاع رسانی  ۹۹۹۰ تماس حاصل فرمائید.

۲.جهت دریافت اطلاعات مربوط به صورتحساب مشترکین و پرداخت آن ازطریق کارت بانکی (بااستفاده ازکارت عضوشتاب )کلید .....را انتخاب نمائید.

۳.شماره تلفن­ همراه را وارد نموده وکلید # را فشاردهید.(درصورت تماس ازتلفن ثابت )

۴.درخصوص دریافت اطلاعات مربوط به صورتحساب (پایان دوره ،میاندوره )کلید ....را انتخاب نمائید.

۵.جهت پرداخت قبض از طریق کارت­ بانک کلید...را فشاردهید.
۶.شماره کارت بانکی را وارد و کلید # را انتخاب نمائید.
۷.رمز خرید اینترنتی را وارد وکلید# را فشار دهید .
 
 

نحوه اشتراک و استفاده از خدمات در کلیه روش­ها :
١- افتتاح حساب نزد هر یک از بانک های ارائه دهنده خدمات غیر حضوری پرداخت قبوض
٢- تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در بانک مذکور و دریافت کد شناسایی و کلمه عبور

 

 

معرفی درگاههای بانکها

   
ردیف

نام بانک

ATM
SMS

تلفن بانک

اینترنت

Web kiosk

Pos
۱
*
 
۰۲۱-۸۴۲۹۲
 
*
۲
 
 
*
 
 
 
۳
*

۱۰۰۰۹۰۰

 ۰۲۱-۸۲۸۹۱۱۱۱
 
*
۴
 
۲۰۰۰۷۰
۰۲۱-۸۱۲۷۷
 ۰۲۱-۸۸۸۰۱۸۱۸
*
 
۵
 

تماس با شعبه

 
 
 
۶
 *
 ۳۰۰۰۶۵

۰۲۱-۸۳۰۷ بر اساس حساب

۰۲۱-۸۴۰۴۳۰۰۰ بر اساس کارت

 
 *
 *
۷
*
 
۶۴۲۲

  www.sb۲۴.com

 
*
۸
 
 
 
 
 
۹
*
 
 
 
 
 
۱۰
*

بانصب همراه بانک

صادرات امکان پذیر است

۰۹۶۰۲
*
*
۱۱
*
 
۰۲۱-۲۲۹۰۱۵۰۰
 
 
 
۱۲
*
 

تماس با تلفن

بانک شعبه

 
 
 
۱۳
 
*
۲۰۰۰۳۳
همراه بانک ۳۰۰۰۷۵۰۲
۰۲۱-۸۱۳۲

تمام حسابهای متمرکز

بانک ملت و دارند گان
کارت های شتاب

 

 www.Bankmellat.ir

 
*
 
۱۴
*
 

کل کشور ۰۹۶۲۲

تهران ۲۷۸۴
 
 
۱۵
*
 
۰۲۱-۲۳۶۴۰
 
 
 
۱۶
*
 
۰۲۱-۸۲۴۸۷
 
 
۱۷
*
*
۰۲۱-۰۹۶۰۴
 
*

 

 یادآوری :

۱. مشترکین می­ توانند به روشهای زیر از وضعیت آخرین صورتحساب خود آگاهی یابند:

-        ارسال پیام کوتاه به شماره ۹۹۰۰۰۹

-        مراجعه به سایت همراه اول (www.mci.ir)

-        تماس باسامانه اطلاع رسانی ۹۹۹۰

۲. با توجه به عدم یکسان بودن دستورالعمل­های اجرایی بانکها در زمینه ارائه خدمات مذکور، توصیه می­ گردد: قبل از استفاده از روشهای درج شده نسبت به کسب اطلاعات از بانک مربوطه اقدام شود.

۳. مشترکینی که تلفن­ همراه­شان بعلت عدم پرداخت صورتحساب قطع گردیده است درصورت پرداخت و وصول مبلغ به حساب شرکت ارتباطات سیار ایران بدون مراجعه به دفاترخدمات ارتباطی ارتباطشان وصل می­ گردد.

 

۸- بانک پرداخت :

مشترکین دارای حساب در بانک صادرات می توانند با سامانه بانک صادرات (۹۶۰۲) تماس گرفته ، گزینه پرداخت اتوماتیک قبوض را انتخاب کرده و شناسه قبض و رمز دوم کارت خود را وارد کرده و به عضویت این سرویس درآیند.
دراین سرویس این امکان به مشترک داده می شود که تمامی قبوض پایاندوره مشترک به طور اتوماتیک از طریق بانک از حساب اعلام شده توسط مشترک برداشت می شود .

مشاهده صورتحساب از طریق وب سایت

مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف!
(ویژه مشترکین دائمی)
 
 
مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل،  پیامک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی مشاهده کنند.
 
از طریق وب سایت ایرانسل
 
برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
 
شماره تلفن‌همراه        شماره سریال سیم‌کارت          شماره مدرک شناسایی
 
 
لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.
 
 آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید. 

از طریق پیامک

 
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.
 

از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
 
بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.
 
 
برای ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
 
به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.
 
در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.

در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
 
توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.