همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام تنگه دلم برات با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات :

دوباره خاطره هات امونمو ازم میگیره

تنگه دلم برات برای خنده هات

نمیدونی که از این دوری دلم چقد میگیره

تنگه دلم برات تنگه دلم برات

تنگه دلم برات برای خنده هات

منم احساس دارم چرا بام لج میکنی

تا که میبینی منو راهتو کج میکنی

با همین کاراتم دل ازت نمیکنم

جز تو میدونن همه فقط عاشقت منم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات

♫♫♫♫♫♫

من تو دنیایه تو گم شدم اما تو بی تفاوت بودی

سرد شدی از حسم تو که دردامو از تویه چشمام خوندی

مونده اسمت رو من رفتیو اما من پای عشقت موندم

از خودم پاشیدم وقتی احساستو از تو چشمات خوندم

منم احساس دارم چرا بام لج میکنی

تا که میبینی منو راهتو کج میکنی

با همین کاراتم دل ازت نمیکنم

جز تو میدونن همه فقط عاشقت منم

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام تنگه دلم برات