همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی با بالاترین کیفیت
ترانه : مریم ذاکری , آهنگ : حسین توکلی , تنظیم : سعید انصار


متن آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی :

آره آره آه آره

منه دیوونه فقط تو و عشقتو میخوام

آخه این دنیا بدونه تو جذاب نیست برام

حواسم پرته وقتی که تو نیستی پا به پام من تورو میخوام

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی تپشه قلبه حساسه منی

بگو عاشقمی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

♫♫♫♫♫♫

از نگاهت پیداست که به من دل بستی

حستو میدونم با دلم دل هم دستی

حسو حالت میگه منو دوسم داری

واسه با هم بودن بهونه میاری

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی

آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام بگو عاشقمی