همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم با بالاترین کیفیت

 ترانه : احمد مظفری , آهنگ : شهاب مظفری , تنظیم : آرش حسینی



متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم :

نترسونم منو ای راحته جونم نترسونم

منو تو آتیشه قهرت نسوزونم نترسونم

که جاتو تو دلم هیچکس نمیگیره نترسونم

که بی تو قلبم من از زندگی سیره نترسونم

نگو از پیش من میری نگو قصد سفر داری

نگو از عشق من سیری نگو اینجا نمیمونی نترسونم

بمون با من که با تو زنده میمونم نترسونم

بذار پیشت بمونم آخه از عشقه تو من عمریه مجنونم

نترسونم نترسونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم

♫♫♫♫♫♫

نرو دستاتو میبوسم بمون خونه م که میدونم

همه روزایه خوبو برمیگردونم یه دیوونم

که جاتو تو دلم هیچکس نمیگیره نترسونم

که بی تو قلبه من از زندگی سیره نترسونم نترسونم

بمون با من که با تو زنده میمونم نترسونم

بذار پیشت بمونم آخه از عشقه تو من عمریه مجنونم

نترسونم نترسونم

نترسونم نترسونم نترسونم نترسونم

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام نترسونم