همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو :

منو تو بدون همدیگه میمیریم

منو تو کنار هم معنا میگیریم

منو تو کسی رو غیر از هم نداریم

منو تو محاله عشقو جا بزاریم

اگه من یه ثانیه بی تو بمونم

دنیا رو خودم به آتیش می کشونم

منو تو کسی رو غیر از هم نداریم

منو تو هر دو واسه هم بی قراریم

دل من همیشه غرقه توی رویاست

تو بیا به فکر رویاهای من باش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

♫♫♫♫♫♫

تو بیا ستاره ی دنیای من باش

تو بیا دلیل این عاشق شدن باش

تو بیا تا من دوباره جون بگیرم

تو بیا تا از غم دوریت نمیرم

تویی اون کس که واسم بهترینه

نمی خوام کسی منو بی تو ببینه

نکنه بهم بگی دوسم نداری

نکنه که دست تو دست من نذاری

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو