همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران

دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران

دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران با بالاترین کیفیت
ترانه : مهران فهیمی , موزیک : مهشاد عرب , تنظیم : دانیال شهرتی


متن آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران :

ترسم از اینه که دنیات عوش بشه

از عشق گفتن حرفات عوض بشه

میترسم از تو و روزاها بعد تو

این قلب عاشقو تنهای بعد تو

میری که کم بشه حست به قلب من

میری که دیگران هر چی می خوان بگن

هستی ولی چه سود میری ولی چه زود

قبل از تو این همه حسم قوی نبود

من بعد رفتنت دیوونه میشمو آباد بودمو ویرونه میشو

خوشحال میشی از رنجوندن منو

دل گرم میشی از ترسوندن منو

من بعد رفتنت دیوونه میشمو آباد بودمو ویرونه میشو

خوشحال میشی از رنجوندن منو

دل گرم میشی از ترسوندن منو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران

♫♫♫♫♫♫

میمیرم از تب دوریو بیخودی

هی فکر میکنم تو عاشقم شدی

دل تنگیای من کار همیشمه

یادت به جای تو هر لحظه پیشمه

میری که کم بشه حست به قلب من

میری که دیگران هر چی می خوان بگن

هستی ولی چه سود میری ولی چه زود

قبل از تو این همه حسم قوی نبود

من بعد رفتنت دیوونه میشمو آباد بودمو ویرونه میشو

خوشحال میشی از رنجوندن منو

دل گرم میشی از ترسوندن منو

من بعد رفتنت دیوونه میشمو آباد بودمو ویرونه میشو

خوشحال میشی از رنجوندن منو

دل گرم میشی از ترسوندن منو

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی بنام دیگران