همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام خیال

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام خیال

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام خیال با بالاترین کیفیت

ترانه : فاطمه حسینی ، آهنگ و تنظیم : عابد بسطامی

اینستاگرام رسمی یاسین غلامی: @yasingholami7


دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام خیال

نشستم گوشه ی دیوار
بریدم بی تو از دنیا
تورو کم دارم و ای کاش
بیای بیرون از این رویا

تو میخندی ولی تلخی
نگات میگه که غم داری
نفس حبس توی سینت
میگی هوامو کم داری

نگو چیزی که میدونم
خیالاتی شدم بازم
تو خیلی وقته رفتی و
دارم رویات و می سازم
خیالت با منه هر جا
که میرم تا فراموش شی
نمیشه باورم تو با
یکی دیگه هم آغوش شی

الان داغی نمیفهمی
کسی دیگه کنارت نیست
میاد روزی که جز این عشق
دیگه چیزی تو یادت نیست

پر از غم بودن اون چشمات
با عشقم دنیات و ساختم
همین دنیا خرابم کرد
من عشق و به خودم باختم

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام خیال

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام خیال