همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من با بالاترین کیفیت
ترانه و موزیک : مهدی جهانی , تنظیم : فرزان فرخی


متن آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من :

با تو احساسم شده رویایی دیوونم کردی بس که زیبایی

حاله من خوبه وقتی اینجایی واسه دیوونت کل دنیایی

رویای من دنیای من دیوونم کردی از بس خوبی تو

قلبم منو عاشقتر کن ندارم من طاقت دوریتو

رویای من دنیای من

دیوونم کردی از بس خوبی تو

قلبم منو عاشقتر کن

ندارم من طاقت دوریتو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من

♫♫♫♫♫♫

رویای من دنیای من دیوونم کردی از بس خوبی تو

قلبم منو عاشقتر کن ندارم من طاقت دوریتو

با تو احساسم شده رویایی

دیوونم کردی بس که زیبایی

حاله من خوبه وقتی اینجایی

واسه دیوونت کل دنیایی

رویای من دنیای من دیوونم کردی از بس خوبی تو

قلبم منو عاشقتر کن ندارم من طاقت دوریتو

رویای من دنیای من

دیوونم کردی از بس خوبی تو

قلبم منو عاشقتر کن

ندارم من طاقت دوریتو

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار بنام رویای من