همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام خداحافظ با بالاترین کیفیت

آهنگ و تنظیم : محسن ابراهیم زاده و مصطفی مومنی , ترانه سرا : مجید صالحی


متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ :

خداحافظ دیگه بسه

من همقدر تو این روزا شدم خسته

خداحافظ تنها راهه

بگو بین ما دو تا کی بی گناهه

خداحافظ خودت خواستی

که روی حرفایی که گفتیم وا نستی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ

♫♫♫♫♫♫

خداحافظ دیگه بسه

من همقدر تو این روزا شدم خسته

خداحافظ تنها راهه

بگو بین ما دو تا کی بی گناهه

خداحافظ خودت خواستی

که روی حرفایی که گفتیم وا نستی

خداحافظ برو دیگه

از اول هم نبودیم سهم همدیگه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ

♫♫♫♫♫♫

دلم گرفته ولی میسازم با درد

به هر کی گفتم عشقه تو رو ترکم کرد

یه گوشه تنها نشستم از این دوری

صدات نکردم بهت نگفتم برگرد

خداحافظ دیگه دیره

تو میری اما عشقه من نمیمیره

خداحافظ به این سردی

تو باید باورت شه نمیشه برگردی

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام خداحافظ