همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده با بالاترین کیفیت

ترانه سرا و آهنگساز : حامد محضرنیا , تنظیم : فرزاد سرور , میکس و مستر : آوارکورد


متن آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده :

فکر کن اگه نباشم کی واسه تو میمیره
کی حالت و میپرسه کی حالت و میگیره
فکر کن اگه نمونم کی تو دلت میمونه
یه ذره منطقی باش بفهم منو دیوونه
چی شد که خیلی ساده این عشق فوق العاده تو رو به من نشون داد
نگاه سر به زیرت اون حس بی نظیرت دنیام و تکون داد
چی شد که خیلی ساده این عشق فوق العاده تو رو به من نشون داد
نگاه سر به زیرت اون حس بی نظیرت دنیام و تکون داد
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده

♫♫♫♫♫♫
فکر کن اگه بمونی دنیا تو دستامونه
من و تو مال همیم خداد خودش میدونه
بی تو دلم میلرزه حتی واسه یه لحظه
کنار تو که باشم به همه چی می ارزه
چی شد که خیلی ساده این عشق فوق العاده تو رو به من نشون داد
نگاه سر به زیرت اون حس بی نظیرت دنیام و تکون داد
چی شد که خیلی ساده این عشق فوق العاده تو رو به من نشون داد
نگاه سر به زیرت اون حس بی نظیرت دنیام و تکون داد

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام عشق فوق العاده