همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : رشید رفیعی , تنظیم ، میکس و مستر : شاهین متولی


متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری :

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

♫♫♫♫♫♫

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی بنام تو از من سیری