همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : علی بحرینی و حامد کولیوند , آهنگساز : پازل باند و حامد کولیوند , تنظیم کننده : پازل بند


متن آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد :

ترسم از اینه که شاید حرفی نداریو باید نبینمت دوباره
تو هم دلت کسیو نداره نداره
بدتر از این مگه میشه راهی نداری نمیشه
مگه میتونی نیای دوباره دوباره
حتی یادتم بره حرفات یادمه همش چشمات من نمیرم از دنیات
دوست دارم زیاد کم پیش میاد

دلم کسیو اینجوری بخوادو باش راه بیادو کوتاه بیاد

دوست دارم زیاد کم پیش میاد

دلم کسیو اینجوری بخوادو باش راه بیادو کوتاه بیاد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد

♫♫♫♫♫♫

حالو هوام بی نظیره جاتو کسی نمیگیره
زندگی بی تو برام همینه همینه

حتی یادتم بره حرفات یادمه همش چشمات من نمیرم از دنیات
دوست دارم زیاد کم پیش میاد دلم کسیو اینجوری بخوادو باش راه بیادو کوتاه بیاد

دوست دارم زیاد کم پیش میاد

دلم کسیو اینجوری بخوادو باش راه بیادو کوتاه بیاد

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام دوست دارم زیاد