همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد

دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد

دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد با بالاترین کیفیت

ترانه : علی استیری , آهنگ و تنظیم : سعید سام


متن آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد :

داری میری واسه بعد دیگه نباید حرفی زد

این انتخابه تو بوده ازم کاری ساخته نیست منمو این چشمایه خیس

بستن این در با تو ببند راحت چشماتو

اصرار من فایده نداشت نگاهت میکنم فقط اما دلخورم ازت

هوایه دلم بارونه چه غمی داره این خونه برو دیوونه

رفتن واسه تو آسونه دلم پیشه تو میمونه برو دیوونه

طفلی دله من دیرت شد برو عزیزم خوش باشی دیرت شد

تو دیگه دلت اینجا نیست هیشکی مثله من تو دنیا تنها نیست

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد

♫♫♫♫♫♫

هوایه دلم بارونه چه غمی داره این خونه برو دیوونه

رفتن واسه تو آسونه دلم پیشه تو میمونه برو دیوونه

طفلی دله من دیرت شد برو عزیزم خوش باشی دیرت شد

تو دیگه دلت اینجا نیست هیشکی مثله من تو دنیا تنها نیست

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میلاد کیانی بنام دیرت شد