همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن با بالاترین کیفیت

ترانه : علی آریا , آهنگ : ناصر زینعلی , تنظیم : هومن اضما


متن آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن :

یه روزه عاشقونه دوباره با توئه دیوونه

کنارت یه جوره دیگم به جونه تو دروغ نمیگم

نفسهام تو رو میخوان همینجا همین الان

تو باید باشی کنارم از همه بیشتر تو رو دوست دارم

بازم صدایه خنده هات دوست دارم با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه دوست دارم یه عالمه

بازم صدایه خنده هات دوست دارم

با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه

دوست دارم یه عالمه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن

♫♫♫♫♫♫

برایه منه احساسی تو خیلی جذابو خاصی

دوستت دارم حرفامو باور کن خودت خوب منو میشناسی

نشونم دادی عشقم تو قلبت آسمونه

یه حسی ناخداگاه منوو به سمتت میکشونه

بازم صدایه خنده هات دوست دارم با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه دوست دارم یه عالمه

بازم صدایه خنده هات دوست دارم

با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه

دوست دارم یه عالمه

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی بنام حرفامو باور کن