همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی

دانلود آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی

دانلود آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی :

آخ دختر بارونی که مثله فرشته ها میمونی

از چشمایه من میخونی که تو قلبت شدم زندونی

اینجا سرده و پاییزه تو گرمی و جنسه تابستونی

لبهاتو به گوشم نزدیک کن از حست بگو پنهونی , پنهونی پنهونی

وای دختر بارونی کاش اون مردی شم که میخواستی

میریزه دلم وقتایی که نگاتو از چشمام میدزدی

وای دختر بارونی آرومم کنارت همیشه

تو این قصه ی پر مسافر تو اونی که تکرار نمیشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی

♫♫♫♫♫♫

آخ دختر بارونی که مثله فرشته ها میمونی

از چشمایه من میخونی که تو قلبت شدم زندونی

اینجا سرده و پاییزه تو گرمی و جنسه تابستونی

لبهاتو به گوشم نزدیک کن از حست بگو پنهونی , پنهونی پنهونی

وای دختر بارونی کاش اون مردی شم که میخواستی

میریزه دلم وقتایی که نگاتو از چشمام میدزدی

وای دختر بارونی آرومم کنارت همیشه

تو این قصه ی پر مسافر تو اونی که تکرار نمیشه

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی مولایی بنام دختر بارونی