همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم با بالاترین کیفیت
شعر : مریم اسدی ، ملودی : یاسر محمودی ، تنظیم : امیر ارشیا ، میکس و مستر : محمد کلهر


متن آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم :

هر چقدر خوب باشم در نهایت میری بیخیالم میشی خیلی راحت میری

هر چقدر خوب باشم واسه تو کمرنگم من با احساساتم دائما در جنگم

هر چقدر خوب باشم بازم از من دوری سردو بی احساسی میمیرم اینجوری

هر چقدر خوب باشم واسه تو قابل نیست هیشکی اونجور که تو دوسداری کامل نیست

مشکلم اینه که دله تو با من نیست چاره ی من چیزی غیر دل کندن نیست

باید از احساسم بگذرم مجبورم وقتی قد یک عمر از نگاهت دورم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم

♫♫♫♫♫♫

هر چقدر خوب باشم در نهایت میری

بیخیالم میشی خیلی راحت میری

هر چقدر خوب باشم واسه تو کمرنگم

من با احساساتم دائما در جنگم

هر چقدر خوب باشم بازم از من دوری

سردو بی احساسی میمیرم اینجوری

هر چقدر خوب باشم واسه تو قابل نیست

هیشکی اونجور که تو دوسداری کامل نیست

مشکلم اینه که دله تو با من نیست

چاره ی من چیزی غیر دل کندن نیست

باید از احساسم بگذرم مجبورم

وقتی قد یک عمر از نگاهت دورم

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام هر چقدر خوب باشم