همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی نام دل کندم

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی نام دل کندم

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی بنام دل کندم با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : پویا سالکی , تنظیم : سروش ملک پور


متن آهنگ جدید پویا سالکی نام دل کندم :

تو دلت کجاستو پیشه کی

یه روز با من یه روز اون یکی

اگه اینه تمومه زندگیت تو بمونو این زندگی

دیگه فرقی نداره رفتنت زدم به بیخیالی کشتمت

چه اشتباهی بود خواستنت

حالا به روزگار میدمت , خودم به روزگار میدمت

دل کندم از اونی که عاشقم نبود حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود

دل کندم از اونی که عاشقم نبود

حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی نام دل کندم

♫♫♫♫♫♫

منم بدونه تو دوباره زندگیمو میسازم

دیگه از این به بعد فکرتم از سرم میندازم

سرمو بالا میگیرم من که مثله تو نبودم

وقتی که نمیدونستی تا کجا پشته تو بودم

سرمو بالا میگیرم من که مثله تو نبودم

وقتی که نمیدونستی تا کجا پشته تو بودم

دل کندم از اونی که عاشقم نبود حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود

دل کندم از اونی که عاشقم نبود

حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی نام دل کندم

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی نام دل کندم