همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی با بالاترین کیفیت


متن آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی :

اگه احساسی بشی بد نیست

بیا یه ذره هم با من مدارا کن

چی میشه یکمی فکر من باشی

دیگه چشماتو رو به قلب من وا کن

اگه احساسی بشی بد نیست

غریبه ای با عکس من تو این خونه

یکی عاشقته ولی نمیفهمی

دیگه تموم کن این بازیو دیوونه

کار تو شده بازی با قلبم عاشقه همین بودمو هستم

که دستات بمونه تویه دستم چشمامو رو همه جز تو بستم

کار تو شده بازی با قلبم

عاشقه همین بودمو هستم

که دستات بمونه تویه دستم

چشمامو رو همه جز تو بستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی

♫♫♫♫♫♫

اگه احساسی بشی بد نیست

نگا تو رو من همیشه محدوده

تمومه قهرو آشتیایه ما دوتا

همیشه از همین غررور تو بوده

اگه احساسی بشی بد نی

واسه این دله عاشق که گرفتاره

منو میبینیو محل نمیذاری

نمیبینی دلم به پات افتاده

کار تو شده بازی با قلبم عاشقه همین بودمو هستم

که دستات بمونه تویه دستم چشمامو رو همه جز تو بستم

کار تو شده بازی با قلبم

عاشقه همین بودمو هستم

که دستات بمونه تویه دستم

چشمامو رو همه جز تو بستم

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام احساسی