همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه با بالاترین کیفیت
آهنگ : سعید آسایش ، تنظیم و میکس و مستر : سعید انصار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه :

اخلاق بچگانه تو دوست دارم

اشکای روی گونت و دوست دارم

موهای روی شونت و دوست دارم

پنجره های خونت و دوست دارم

قرآن روی طاقچتو دوست دارم

شمدونی های توی باغچتو دوست دارم

گلدوزی های بقچتو دوست دارم

شبنم روی غنچتو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه

♫♫♫♫♫♫

عاشق چشمات منم دیوونه

کی مثل من قدرتو می دونه

بی تو می گیره دلم بهونه

کجا بگیرم ازت نشونه

نفسمی تو یکی یدونه

دلم به شوقت نفس زنونه

خوابت و دیدن چه باشکوهه

هوات و کرده هوای خونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید اخلاق بچگانه از سعید آسایش

♫♫♫♫♫♫

دوست دارم کوچتون و اون در خونتونو

دوست دارم کوچتون و اون در خونتونو

عاشق چشمات منم دیوونه

کی مثل من قدرتو می دونه

بی تو می گیره دلم بهونه

کجا بگیرم ازت نشونه

نفسمی تو یکی یدونه

دلم به شوقت نفس زنونه

خوابت و دیدن چه باشکوهه

هوات و کرده هوای خونه

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام اخلاق بچگانه