همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : رومینا تجلی ، آهنگساز : مجید اخشابی ، تنظیم : محمد محمدعلی و مجید اخشابی 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر :

بوسای زیبای من و ببخش به تکه های ماه

ببخش به خوشه های اشک به آدمای بی گناه

وقتی که با توام برام آخره جاده روشنه

من دیگه چیزی نمی خوام وقتی خیالت با منه

آهسته گریه می کنم آهسته تر از هر سکوت

محتاج محتاجم به تو در گیر و دار این سقوط

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر

♫♫♫♫♫♫

اینجا من و تنها نذار چیزی بگو حرفی بزن

من زنده میشم با نگات چشمات و وا کن رو به من

با من بگو هر چی که هست حال منو تفصیر کن

من خواب دیدم عاشقم خواب من و تعبیر کن

روزای زیبای من و ببخش به تکه های باد

ببخش به خوشه های اشک به آدمای بی گناه

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی نام تعبیر