همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام ممنونتم

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام ممنونتم

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام ممنونتم با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام ممنونتم :

ممنونتم ای نازنین من عشق و مدیون توام

باور نمی کردم ولی دیدم که افسون توام

حرفای عاشقونه رو با تو فقط بلد شدم

از خط پایان حوس با دیدن تو رد شدم

ممنونتم ای نازنین من در کنار تو خوشم

هرگز نمی ذارم یه حتی یه لحظه بی تو شم

من با تموم آرزوم عاشق با تو بودنم

احساس عاشقونه رو تو دادی به جون و تنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام ممنونتم

♫♫♫♫♫♫

حال و هوای قلب من با تو تماشایی شده

با تابش چشمای تو دنیا عجب جایی شده

دنیا عجب جایی شده

حال و هوای قلب من با تو تماشایی شده

با تابش چشمای تو دنیا عجب جایی شده

دنیا عجب جایی شده

ممنونتم ای نازنین من در کنار تو خوشم

هرگز نمی ذارم یه حتی یه لحظه بی تو شم

من با تموم آرزوم عاشق با تو بودنم

احساس عاشقونه رو تو دادی به جون و تنم

MP3 – 320

Shahab Bokharaei – Mamnonetam

MP3 – 128

Shahab Bokharaei – Mamnonetam