همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام آخر عشقا

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام آخر عشقا

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام آخر عشقا با بالاترین کیفیت

ترانه ، آهنگ ، تنظیم و میکس مستر : ایمان غلامی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ ایمان غلامی بنام آخر عشقا :

ترس نبودن کنار تو انگار / مثه یه سایه باهامه

اگه تو اینروزا باهام سردی / همه تقصیر کارامه

تا به تو گفتم عاشقتم / تا به تو گفتم عمر منی

داری هرکاری میکنی تا قید منو بزنی

همیشه آخر عشقا / تا که دنیا بوده دنیا

میمونه با سرنوشتش / یه نفر از ریشه تنها

همیشه آخر عشقا / تا که دنیا بوده دنیا

میمونه با سرنوشتش / یه نفر از ریشه تنها

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام آخر عشقا

♫♫♫♫♫♫

شاید تقصیر خودمم بود / که تنها موندم

اینقده محو تو بودم از خودم جا موندم

از همون اولشم اخرشو میدیدم / تو یه کاهی بیش نبودی / من ازت کوه ساختم

همیشه آخر عشقا / تا که دنیا بوده دنیا

میمونه با سرنوشتش / یه نفر از ریشه تنها

همیشه آخر عشقا / تا که دنیا بوده دنیا

میمونه با سرنوشتش / یه نفر از ریشه تنها

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام آخر عشقا