همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام خیانت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام خیانت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام خیانت با بالاترین کیفیت

ترانه ، گیتار ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی ، پیانو : مجید حسین پور

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ایمان غلامی نام خیانت :

چشامو می بستم به رو همه تو داری  چشماتو رو من می بندی

باگریه ام میگفتم دوست دارم وحالا داری به اشکام میخندی

تومیــری میدونم محاله بعد من دل به یکی دیگــه نبنــدی

چه آسون گذشتی از اون قلبی که روز وشب بهش تکیه میکردی

چه فرقـی داره واست تو که این ناله هـامو نشــنیدی

میدونم بی تو باید بمونم چون دلم رو پس میدی

بهت گرمتر از گل نگفتم با اینکه میدونستم خار بودی

توبانی یه تموم بی کسی هام توبانی یه همه آزار بودی

چشامو می بستم به رو همه تو داری چشماتو رو من می بندی

با گریه ام میگفتم  دوست دارم وحالا داری به اشکام میخندی

تومیری میدونم محاله بعد من دل به یکی دیگه نبندی

چه آسون گذشتی از اون قلبی که روز وشب بهش تکیه میکردی

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام خیانت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام خیانت