همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام من به تو می نازم

 دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام من به تو می نازم

دانلود آهنگ جدید و زیبای شهاب بخارایی با نام من به تو می نازم با بالا ترین کیفیت
تنظیم : امیر ارشیا ، میکس و مستر : محمد کلهر

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ شهاب بخارایی به نام من به تو می نازم :

خوشگله سبزه دلبری تو  از همه کرده دیبری تو

سبزه گدازه بیا بشین تو من که میخوامت منو ببین تو

منی که پای به پات میام زندگی مو به پات میدم

هر جا بخوای تو من میام قلب مون من به پات میدم

دل و  فرش پات میکنم جونمو برات میدم

مهروبی هم زبونی خوشگلی تو مهربونی

وای چه نازی  تو که سبزه دلبرو با مزه

من  به تو  می نازم عاشق و تنازم

من که روت حساسم پیشت میمونم

عشق ناز بندری دلو نگیر تو سرسری

از همه دل میبری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی با نام من به تو می نازم

♫♫♫♫♫♫

خوشگله سبزه دلبری تو  از همه کرده دیبری تو

سبزه گدازه بیا بشین تو من که میخوامت منو ببین تو

مهروبی هم زبونی خوشگلی تو مهربونی

وای چه نازی  تو که سبزه دلبرو با مزه

منی که پای به پات میام زندگی.مو به پات میدم

هر جا بخوای تو من میام قلب مون من به پات میدم

دل و  فرش پات میکنم جونمو برات میدم

من  به تو  می نازم عاشق و تنازم

من که روت حساسم پیشت میمونم

عشق ناز بندری دلو نگیر تو سرسری

از همه دل میبری

منی که پای به پات میام زندگی مو به پات میدم

هر جا بخوای تو.من میام قلب مون من به پات میدم

دل و  فرش پات میکنم جونمو برات میدم

من  به تو  می نازم عاشق و تنازم

من که روت حساسم پیشت میمونم

عشق ناز بندری دلو نگیر تو سرسری

از همه دل میبری

MP3 – 320

Shahab Bokharaei – Man Be To Minazam

MP3 – 128

Shahab Bokharaei – Man Be To Minazam