همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام زندگی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام زندگی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مجید یحیایی با نام زندگی با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : مجید یحیایی و فرامرز مقدمی ،آهنگساز و تنظیم کننده : مجید یحیایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام زندگی :

میگه نمی خوام با تو باشم بهتره ازت جدا شم

ته نامردیه دنیاست منی که عمری به پاشم

میگه مــــیرم ، میگه مــــیرم میگه شرمنده شدم یه جا اسیرم

تموم زندگی من ، زندگیم و ازم نگیر

من که عمری با تو بودم بهونه رفتن نگیر

بدون تموم دل خوشیم با رفتنت تموم میشه

بعد تو این دل عاشق به کی وابسته میشه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام زندگی

♫♫♫♫♫♫

نمی خوام از تو دور باشم ندارم تاب دوریتو

نه می خوام و نه می تونم بمونم لحظه ای بی تو

صدام کن تا که بیدارشم از این.کابوس تنهایی

بذار چشمام که باز میشن ببینم که تو اینجایی

که تو اینجایی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام زندگی

♫♫♫♫♫♫

تموم زندگیه من زندگیم و ازم نگیر

من که عمری با تو بودم بهونه رفتن نگیر

بدون تموم دل خوشیم با رفتنت تموم میشه

بعد تو این دل عاشق به کی وابسته میشه

MP3 – 320

Majid Yahyaei – Zendegi

MP3 – 128

Majid Yahyaei – Zendegi