همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور

 دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده انوشیروان تقوی با نام مجبور با بالا ترین کیفیت
آهنگ و تنظیم : انوشیروان تقوی ، ترانه : حمیدرضا نصرالهی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور :

اگه ساکت میشینم اگه بهونه میارم

اگه می پرسی از من چرا حرفی ندارم

واسه این که می دونم اون که درگیر من بود

اگه جدا شد امروز آره تقصیر من بود

من بی تو موندم و شکستم از غرورم

حالا که پشیمونم بگو چی بگم که مجبورم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام مجبور

♫♫♫♫♫♫

نتونستم نمیشه بی تو دووم بیارم

هنوز دیر نشده باز بیا برگرد.کنارم

فراموش نکردم من و از من گرفتی

به هر دری زدم باز از خیالم نرفتی

من بی تو موندم و شکستم از غرورم

حالا که پشیمونم بگو چی بگم که مجبورم

MP3 – 320

Anooshirvan Taghavi – Majboor

MP3 – 128

Anooshirvan Taghavi – Majboor