همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فرزاد فرزین به نام نرو با بالا ترین کیفیت

ترانه و آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : مهران عباسی

این آهنگ یکی از ترک های آلبوم شخصی می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو :

بیا تو این غروب تو این هوای خوب

دست من و بگیر ببر یه جای خوب

شنبه تا جمعه رو ۷ روز هفته رو

بدون تعطیلی پیشم بمون نرو

می ترسم بری و من تنهاشم نرو تا با تو پاشم

نرو می دونی چقدر عاشقتم من دیگه حرفشم نزن

نـــــــــــــــــــــــــرو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو

♫♫♫♫♫♫

چقدر بگم به تو خیلی می خوامت تو رو

تموم عشقم و زدم.به نام تو

تو آشیونمون تا زنده ایم بمون

همیشه با توام این خط و این نشون

می ترسم بری و من تنهاشم نرو تا با تو پاشم

نرو می دونی چقدر عاشقتم من دیگه حرفشم نزن

نـــــــــــــــــــــــــرو

♫♫♫♫♫♫

MP3 – 320

Farzad Farzin – Naro

MP3 – 128

Farzad Farzin – Naro