همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها با بالا ترین کیفیت
موزیک : ماهان بهرام خان ، ترانه : محمد کاظمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها :

قلبم خیلی دلتنگت بود

اما خوب شد برگشتی زود

خستم از روزای دوری

بی من رفتی چجوری

روزها بی تو بی تو شبا

عطرت پیچید تو جاده ها

روزها بی تو بی تو شبا

خیره موندن چشمام به راه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها

♫♫♫♫♫♫

از ته دلت بخند عشق من

دیگه چشماتو نبند عشق من

وقتی میخندی دلم میریزه

بی تو چهار فصل خدا پاییزه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام روزها و شبها

♫♫♫♫♫♫

میترسیدم که بر نگردی

تا با حرفات آرومم کردی

وقتی رفتی هوا ابری بود

اما قلبت با من یکی بود

روزها بی تو بی تو شبا

عطرت پیچید تو جاده ها

روزها بی تو بی تو شبا

خیره موندن چشمام به راه

MP3 – 320

Mahan Bahram Khan – Roozha Shabha

MP3 – 128

Mahan Bahram Khan – Roozha Shabha