همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

 دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته با بالا ترین کیفیت
ترانه : مریم حیدرزاده ، تنظیم و میکس مستر : آرمیک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته :

به من نگاه کن واسه ی یه لحظه

نگات به صدتا آسمون می ارزه

من از خدامه بکشم نازتو

تا بشنوم یک لحظه آوازتو

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفامو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شونه ات نشونت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

♫♫♫♫♫♫

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی رو ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چجوری

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون  پیش خدامون

به عشق این که بعد اون همه درد

خدا یبار نگاهیم به ما کرد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام از خدا خواسته

♫♫♫♫♫♫

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی رو ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چجوری

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون  پیش خدامون

به عشق این که بعد اون همه درد

خدا یبار نگاهیم به ما کرد

MP3 – 320

Naser Sadr – Az Khoda Khasteh (Ft Hayed)

MP3 – 128

Naser Sadr – Az Khoda Khasteh (Ft Hayed