همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

دانلود آهنگ جدید علی مومنی با نام خیلی میخوامت

 دانلود آهنگ جدید علی مومنی با نام خیلی میخوامت

دانلود آهنگ جدید علی مومنی با نام خیلی میخوامت با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : علی مومنی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی مومنی با نام خیلی میخوامت :

گل من می دونی واسم خیلی عجیبه

آخه چشمات پره رازه نگات خیلی عجیبه

آرزوم بودی همیشه تو قلبم همیشه

تو قلبم تو رو دارم که باشی همیشه

آرزومه

قلبم به نگات خیلی وقته اسره

خیلی وقته می دونم بی تو دلم می گیره

نکنه تنها بمونم یا یه لحظه نباشی

که بی تو دنیام انگار سوت و کوره

می دونی خیلی می خوامت دل سپردم به نگاهت

از تو چشمون سیاهت می دونی خیلی می خوامت

اگه دنیا سر راهت از تو بگذرم محاله

با تو باشه هر چی باشه می دونی خیلی می خوامت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی مومنی با نام خیلی میخوامت

♫♫♫♫♫♫

گل من می دونی واسم خیلی عجیبه

آخه چشمات پره رازه نگات خیلی عجیبه

آرزوم بودی همیشه تو قلبم همیشه

تو قلبم تو رو دارم که باشی همیشه

آرزومه

قلبم به نگات خیلی وقته اسره

خیلی وقته می دونم بی تو دلم می گیره

نکنه تنها بمونم یا یه لحظه نباشی

که بی تو دنیام انگار سوت و کوره

می دونی خیلی می خوامت دل سپردم به نگاهت

از تو چشمون سیاهت می دونی خیلی می خوامت

اگه دنیا سر راهت از تو بگذرم محاله

با تو باشه هر چی باشه می دونی خیلی می خوامت

MP3 – 320

 Ali Momeni – Kheili Mikhamet

MP3 – 128

Ali Momeni – Kheili Mikhamet