همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

اطلاع از هزینه تماس ایرانسل

از هزینه تماس های خود مطلع شوید!! (ویژه مشترکین اعتباری)


ایرانسل با راه اندازی سرویس "اطلاع از هزینه تماس" شما را قادر می سازد از طریق یک پیام کوتاه که پس هربار تماس و ارسال پیام کوتاه برایتان فرستاده می شود، از میران دقیق هزینه آخرین مکالمه و پیام کوتاه خود مطلع شده و اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.

تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه اخرین تماس و باقیمانده حساب را برایتان ارسال می کند!


نحوه فعال سازی یا غیر فعال سازی سرویس "اطلاع از هزینه تماس" :


* برای فعال سازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 3940 بفرستید تا پس از آن تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برایتان ارسال شود.


* همچنین در صورت عدم استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتناه بدون متن به 3941 سرویس "اطلاع از هزینه تماس" را غیر فعال کنید.


برای فعال سازی و یا غیر فعال سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود، علاوه بر ارسال پیامک می توانید از طریق کدهای دستوری زیر اقدام نمایید :



توجه : استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" رایگان است و بابت فعال سازی و یا غیر فعال سازی آن نیز هزینه از اعتبار شما کسر نخواهد گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.