همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

بازیابی تماس های ناموفق ایرانسل

این سرویس به شما امکان می دهد تا بدانید در زمانی که گوشی شما خاموش است، چه کسانی با تلفن همراهتان تماس گرفته اند. به این ترتیب، در صورتی که تلفن همراه شما خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشید، افرادی که با شما تماس می گیرند، به یک سرویس پیام گیر هدایت شده و شماره انها در آن سیستم ذخیره می شود. بنابراین، چنانچه تلفن همراهتان مجددا روشن شده و یا در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند، به همراه زمان این تماس ها از طریق پیام کوتاه بدین مضمون برایتان ارسال می گردد.

«شما <تعداد> تماس از دست رفته از **********98 در <تاریخ و ساعت> دارید»

به این ترتیب، این سرویس به ویژه برای صاحبان مشاغل که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران خود دارند مناسب اشت چرا که استفاده از آن، متوجه می شوند که در هر لحظه چه کسانی با تلفن همراهشان تماس گرفته اند.

به یاد داشته باشید که سرویس "بازیابی تماس" و سرویس "پیام گیر صوتی" نمی توانند به طور همزمان فعال باشند. شما تنها می توانید از یکی از این دو سرویس، در یک زمان واحد استفاده نمایید.

توجه : استفاده از این سرویس برای تمامی مشترکین رایگان است.

فعال سازی : این سرویس برای مشترکین جدید به طور خودکار فعال است. دیگر مسترکی نیز می توانند با شماره گیری کد دستوری #3*1*3*140* (مشترکین اعتباری) و #3*1*3*130* (مشتریک دایمی) از خط ایرانسل خود، این سرویس را فعال نمایند.

غیر فعال سازی : جهت غیر فعال سازی می توانید کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید.

4#*1*3*130* برای مشترکین دایمی و #4*1*3*140* برای مشترکین اعتباری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.