همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

مفقودی سیم کارت همراه اول

مشترکین تلفن همراه در صورت مفقود شده سیم کارت ، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای قطع و دریافت سیم کارت جدید نمایند.

شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز :

- حضور مالک یا وکیل قانونی وی
- تکمیل و امضای فرم درخواست
- ارائه اصل و تصویر کارت ملی
- ارائه اصل وکالتنامه و تصویر ان در صورت مراجعه وکیل
- ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

یادآوری :

1. در سیم کارت های دایمی در صورت درخواست مشترک، صرفا نسبت به اعمال قطع مفقودی اقدام گردیده و پس از آن در صورتی که مشترک (یا وکیل قانونی وی) ظرف مدت 20 روز برای برای دریافت سیم کارت مراجعه ننمایند، تلفن همراه مربوطه مجددا وصل می گردد.

2. در صورت عدم حضور مشترک، بستگان درجه اول (پدر، مادر، خواهر ،برادر، همسر) ایشان می توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز تلفن ثابت (تهران) و ادارات مشترکین (سایر استانها) مراجعه و صرفا "نسبت به قطع مفقودی و تکمیل فرم مربوطه با رائه مدارک لازم (اصل و تصویر شناسنامه) اقدام نمایند.

3. تعویض سیم کارت مشترکینی که قبلا در یکی از دفاتر خدامات ارتباطی درخواست قطع مفقودی نموده اند ، فقط از طریق همان دفتر صورت می پذیرد.

4. صدور سیم کارت مشترکین که در یکی از شهرها اقدام به قطع مفقودی نموده اند در ادارات مشترکین مراکز استان های امکان پذیر می باشد.

5. اعلام مفقودی و دریافت سیم کارت جدید در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل در استان ها از طریق ادارات مشترکین رسالت و شهید یگانه (تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان ها) قابل انجام می باشد.

6. مشترکین در صورت مسافرت به سایر شهرهای کشور در صورت نیاز به اعلام مفقودی سیم کارت می توانند به ادارات مشترکین استان ها مراجعه نمایند.

7. مشترکین تلفن همراه در صورت اعلام مفقودی از طریق سایت همراه اول (خدمات غیر حضوری) می توانند جهت دریافت سیم کارت با ارائه مدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداخت شده) به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی) مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.