همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

پیامک صوتی ایرانسل




برای اولین بار در ایران با سرویس پیامک صوتی ایرانسل، شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان 719 برای سایر مشترکین ایرانسلی و غیر ایرانسلی تا 60 ثانیه پیامک صوتی ارسال نمایید. پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش های زیر ارسال کنید :

تماس خودکار : سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را پخش می کند.

پیامک : مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته اید مطلع شده و می تواند با تماس با سیستم پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسلی می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان 719 و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره 720 (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نمایند. مشترکین غیر ایرانسلی نیز می توانند با تماس با شماره 09377200000 پیام خود را بشنوند.

پیام چند رسانه ای (MMS)(مختص مشترکین ایرانسل) : پیام ضبط شده به صورت یک پیام صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.


قابلیت های دیگر سرویس :

از جمله قابلیت های این سرویس، امکان زمان بندی ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص می باشد.

از دیگر ویژگی های این سرویس جدید، ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روش هاس مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای است.


هزینه هر پیامک صوتی برای ارسال به مشترکین ایرانسلی 620 ریال و برای ارسال به مشترکین غیر ایرانسلی 852 ریال می باشد.


همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دایمی و مشترکین اپراتورهای دیگر پیام بفرستند. همچنین مشترکین از طریق خطوط سایر اپراتورها و حتی خط تلفن ثابت می توانند با تماس با شماره 09377190000 از طریق خط ایرانسل خود پیام ارسال نموده و یا پیام های خط ایرانسلی خود را بازیابی نمایند.


در روش تماس خودکار، سیستم برای ارسال پیام تا 4 مرتبه با شمترک موردنظر تماس می گیرد و چنانچه مشترک پاسخگو نباشد با ارسال یک پیامک او را مطلع ساخته تا با تماس با سیستم پیام خود را بشنود .


پس از آنکه گیرنده پیامک صوتی خود را بشنود پیامکی حاوی شنیده شدن پیام برای فرستنده ارسال خواهد شد.


در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چند رسانه ای خواهید بود که پیشتر تنظیمات پیام چندرسانه ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده اید، کد #5*3*130* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید.)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.