همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید

همراه موزیک / دانلود آهنگ های جدید بروزترین وبلاگ آهنگ با انتشار بیش از ده آهنگ در روز

سرویس اطلاعات شهری ایرانسل



جویا؛ برنامه کاربردی اطلاعات شهری ایرانسل



با استفاده از سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» شما می‌توانید به سادگی و به سرعت، نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات را جستجو کرده و نشانی و حتی موقعیت آنها بر روی نقشه را دریافت نمایید. هم اکنون با استفاده از این خدمات، نشانی و موقعیت نزدیکترین رستوران‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت در تهران و نمایندگی‌های ایرانسل در سراسر کشور در دسترس شما قرار دارد که البته به زودی تمامی بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.

استفاده از این سرویس به دو شیوه زیر امکان پذیر می‌باشد:


برنامه کاربردی جویا


با استفاده از برنامه کاربردی جویا، شما می توانید به سادگی موقعیت مکانی مراکز خدمات گوناگون، رستوران ها، بیمارستان ها، مساجد، جایگاه های سوخت و پارکینگ های محدوده اطراف خود را مشاهده کرده و آدرس آنها را دریافت کنید.


برای این منظور کافیست سیستم مکان یاب گوشی تلفن همراه یا تبلت شما فعال بوده و در عین حال به اینترنت نیز متصل شوید. سپس با جستجوی مرکز مورد نظر خود، برنامه موقعیت مراکز موجود در محدوده شما را روی نقشه نشان داده که با کلیک روی هر کدام می توانید آدرس آن را مشاهده کنید.


در صورتی که مکان یاب گوشی یا تبلت شما فعال نباشد، ابتدا باید موقعیت خود را روی نقشه مشخص نمایید و پس از آن مرکز مورد نظر خود را جستجو کنید.


به یاد داشته باشید که دانلود این برنامه رایگان می باشد و درحال حاضر تنها بر روی سیستم عامل اندروید امکان پذیر است. تنها منبع معتبر جهت دریافت برنامه کاربردی «جویا» وب سایت شرکت ایرانسل است.




شماره گیری کد دستوری *۸۹۸*۸#


همچنین شما می توانید برای استفاده از این سرویس، نخست به صورت رایگان با شماره گیری *۸۹۸*۸# در سرویس نمای دوستان ثبت‌نام نموده و سپس با استفاده از همین کد از سرویس استفاده کنید. هزینه دریافت نشانی از طریق پیامک (SMS) ۵۰۰ ریال و دریافت نقشه از طریق پیام چندرسانه ای (MMS) ۷۵۰ ریال است.


لطفا توجه داشته باشید که برای استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل ابتدا باید ثبت‌نام رایگان در نمای دوستان را انجام دهید.


صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.


توجه: در صورتی که هنگام ثبت نقاط تجاری و اداری از کلمات نامناسب و یا اطلاعات ناصحیح در فرم مذکور استفاده شود و در نهایت اطلاعات وارد شده مورد تایید ایرانسل قرار نگیرد و خارج از ضوابط و شرایط باشد درخواست شما لغو می گردد و ۵۰% هزینه پرداخت شده به شما برگشت داده خواهد شد. لذا خواهشمندیم در وارد کردن اطلاعات خود کمال دقت را داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.